שולי מועלם תרוץ עצמאית לרשימת "הבית היהודי"

מועלם הכחישה כי בכוונתה לתמוך במתמודד נפתלי בנט והודיעה על מרוץ עצמאי למשבצת המשוריינת לאישה ברשימת המפלגה. היא קראה ליתר המתמודדים "לשים קץ לפילוגים, זה זמן לאחדות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/07/12 13:49 יט בתמוז התשעב

שולי מועלם תרוץ עצמאית לרשימת "הבית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

שולי מועלם, המתמודדת לרשימת "הבית היהודי" על המשבצת המשוריינת לאישה, השיקה היום (ב') את קמפיין הבחירות שלה. מועלם סירבה לתמוך באחד המועמדים לרשימה וציינה כי היא "קוראת לשלושת המועמדים לשים קץ לפילוגים, זה זמן לאחדות". בכך שמה מועלם סוף לשמועות במערכת הפוליטית, שחלקן דווחו באמצעי התקשורת השונים, שגרסו כי בכוונתה להצטרף לרשימתו של נפתלי בנט ולתמוך במועמדותו לראשות המפלגה.

לדבריה, הציבור חפץ בשלום בית. "אני מאמינה שנכון לבטל את הבחירות למועמד לראשות המפלגה ולקיים רק פריימריז לרשימה", טענה מועלם במסיבת העיתונאים שקיימה, בה קראה למועמדים "לשבת יחד בחדר סגור ולצאת ממנו רק בהסכמה על המועמד המתאים ביותר. אם החרדים מסוגלים לעשות רוטציה ולחיות איתה בשלום גם אנחנו יכולים ואם קשה עליכם המשימה אפשר להשתמש בכלים שונים שהוצעו בעבר כמו סקר שיבדוק מי מבין השלושה צריך לעמוד בראש".

מועלם התייחסה בדבריה ל"מחאת הפראיירים" בקריאה לשיוויון בנטל בחברה הישראלית וציינה כי היא "תומכת במאבק החשוב והצודק וקוראת לציבור הדתי לאומי להשמיע קול תקיף בנושא: כמגזר העיקרי הנושא בנטל, צריכה לצאת קריאה ברורה". יחד עם זאת, קראה מועלם להתייחס באותו מטבע כלפי ציבור המשתמטים מצה"ל.

בהתייחס לתחום החינוך הודיעה מועלם כי בכוונתה לפעול להגדלת תקציבי החינוך הדתי, תוך שמירה על ערכי הציונות והמורשת לכלל ילדי ישראל, חיזוק הגרעינים התורניים והשירות הלאומי הפועלים לצמצום הפערים בחברה. בנוסף הדגישה מועלם כי כמתמודדת על משבצת האישה ב"בית היהודי" ברצונה להעמיק ולפעול למען קידום נשים ושמירה על זכויותיהן בנושאים השונים שעל סדר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן