שולי מועלם: בלי ייצוג נשי – לא יהיה איחוד

המתמודדת לרשימת "הבית היהודי" תקפה את הסכם בנט-כצל´ה: "לא נמצא ולו סעיף אחד הנוגע לייצוג הנשי או לייצוג לדור הצעיר". המפלגה, לדבריה, "לא יכולה להרשות לעצמה להישאר מפלגה גברית"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/09/12 11:19 כה באלול התשעב

שולי מועלם: בלי ייצוג נשי – לא יהיה איחוד
יחצ, צילום: יחצ

שולי מועלם, המתמודדת לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, שיגרה הבוקר (ד') מכתב לנפתלי בנט, המתמודד לראשות המפלגה, בו התייחסה להסכם האיחוד שחתם השבוע עם יעקב (כצל'ה) כ"ץ - וקבעה כי מבלי שריון למתמודדת אישה - אין להסכם כל טעם.

"לאחר שקראתי את פרטי ההסכם וירדתי לעומקו, צרם לי במיוחד העובדה שלא נמצא ולו סעיף אחד הנוגע לייצוג הנשי או לייצוג לדור הצעיר", כתבה מועלם, שציינה כי מאז פרסום ההסכם היא קיבלה עשרות פניות מנשים שדרשו ממנה לוודא כי שריון שכזה אכן יהיה חלק מהסכם וממפלגה משותפת.

"האיחוד אליו אני חותרת מחייב ייצוג נשי בחמישייה הראשונה ואף יותר", הוסיפה מועלם, "אתה ודאי יודע ומכיר מקרוב את מידת ההשפעה העצומה של נשים שומרות מצוות בזירה הציבורית. אחדד ואומר כי ללא ייצוג נשי-דתי בחמישייה הראשונה - לא יהיה איחוד".

מועלם סיכמה את מכתבה בכך שאם "הציונות הדתית חפצת חיים פוליטיים, היא אינה יכולה להרשות לעצמה להישאר מפלגה גברית. האם לשם פנינו? האם זו הבשורה החדשה של ריענון השורות? אם הציבור הדתי חפץ חיים בזירה הפוליטית עליו להשמיע קול חד וברור בעד ייצוג נשים מהציונות הדתית בכנסת ה-19".