"רעננים" נגד אורלב: די לקליקה המפד"לניקית המזדקנת

בתנועה תקפו את מטה אורלב לאחר שנחשף כי מנחם לנדאו, שהוצג כמי שהתפקד למען אורלב, כלל לא עשה זאת: "אנחנו מבקשים לראות פוליטיקה אחרת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/05/12 22:08 י בסיון התשעב

"רעננים" נגד אורלב: די לקליקה המפד"לניקית המזדקנת
יוסי זליגר, יחצ, צילום: יוסי זליגר, יחצ

תנועת צעירי הציונות הדתית "רעננים" גינתה היום (ה') את ח"כ זבולון אורלב, המתמודד לראשות "הבית היהודי", זאת בעקבות פרסום הידיעה לפיה מנחם לנדאו, שהוצג על ידי מטה אורלב כמי שהתפקד למפלגה כצד תמיכה במועמדותו של אורלב לראשות המפלגה - כלל לא עשה זאת.

בקריאה פומבית שפרסמה התנועה, דורשים ב"רעננים" מהמתמודדים במפקד הציונות הדתית "לנהוג ביושרה, ולא להשתמש בשיטות מוזרות, המנסות לעקוף את היושרה והאמת שמנסה לבשר הרוח החדשה במפקד הציונות הדתית".

"כל ניסיון להפוך את הפריימריז למשהו חתרני, מרמז משהו על ההתנהלות מאחורי הקלעים של ה'קליקה' המפד"לניקית המזדקנת מאחורי הקלעים. כתנועה המייצגת את צעירי הציונות הדתית, שהם כוח חשוב וחלק גדול ולא מבוטל מהציבור הציוני דתי, אנחנו מבקשים לראות פוליטיקה אחרת, כפי שמצופה מציבור שחונך ומושתת על ערכי היהדות", נמסר מ"רעננים" לכיפה.

עידן בשארי, מזכ"ל התנועה וממלא מקומו של יוני שטבון אשר פרש מהנהגתה לאור הצטרפותו לפריימריז, ציין כי "בתקופה האחרונה אנו צועדים בתחילתה של דרך חדשה במערכת הפוליטית של הציונות הדתית, המגלה אט אט סיכוי טוב לשינוי אמיתי. צר לי שגורמים מסוימים אשר טרם יצאו מהאפרוריות העסקנית עושים הכל בכדי לטשטש את הדרך ולהניח מכשולים".

בשארי הביע תקווה כי "במערכת בחירות זו נהיה נקיים מכל ניסיון להכשיל את ההתקדמות החשובה, במזימות מעין אלו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן