רוב מצביעי הימין תומכים בבן ארי כמנהיג הימין בישראל

כך עולה מתוצאות סקר "פאנלס" שבחן את התמיכה בחברי הכנסת הימניים בקרב מצביעי מפלגות הימין. אורלב ובנט זכו לתמיכה של 5% בלבד. לשכת בן ארי: חבל שבימין לא מבינים את כוחנו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 21/06/12 17:12 א בתמוז התשעב

רוב מצביעי הימין תומכים בבן ארי כמנהיג הימין בישראל
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

חבר הכנסת מיכאל בן ארי הינו חבר הכנסת הימני הפופולארי ביותר מקרב כלל מצביעי מפלגות הימין - כך עולה מתוצאות סקר חברת "פאנלס" שהתפרסם השבוע בערוץ הכנסת.

הסקר שאל את מצביעי מפלגות הימין "מי מבין האישים הבאים, לדעתך, הינו מנהיג הימין" - ורוב משיביו בחרו בח"כ בן ארי מתנועת "ארץ ישראל שלנו" המשויכת למפלגת "האיחוד הלאומי" כחבר הכנסת המוביל מבין חברי הכנסת המכהנים כיום, ב"איחוד הלאומי" וב"בית היהודי".

בסקר מקבל בן ארי תמיכה של 12% לעומת נפתלי בנט עם 5%, זבולון אורלב עם 5% ודני דיין עם 3% בלבד. 40% מהנשאלים השיבו שאף אחד מהמועמדים לא מסוגל להוביל את הימין ו-17% השיבו שהם לא יודעים. ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד, משה פייגלין, זכה לתמיכה של 13% מקרב הנשאלים.

מלשכת חבר הכנסת בן ארי אמרו לכיפה כי "הסקר מדבר בעד עצמו וכמובן שאנו מרוצים מאוד מתוצאותיו. חבל שיש גורמים שלא מפנימים את תוצאות הסקר ומנסים בכל דרך להדיר את ח"כ בן ארי משורות המפלגה, תוך שהם טוענים שעמדותיו הכביכול קיצוניות מרחיקות את הבוחרים. הסקר, כמו גם סקרים אחרים שברשותינו, מגלים כי ההפך הוא הנכון".