קצין הכנסת: לא נמצאו הוכחות להאזנות נגד אורלב

לאחר בדיקה בלשכתו, בביתו וברכבו של ח"כ זבולון אורלב, לא נמצאו הוכחות להאזנות מצד חוקר פרטי, עליו התלוננו בלשכת אורלב. קצין הכנסת לאורלב: "אין ממצאים, אבל אתה יכול להתלונן במשטרה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/10/12 14:01 ו בחשון התשעג

קצין הכנסת: לא נמצאו הוכחות להאזנות נגד אורלב
יוסי זליגר, יחצ, צילום: יוסי זליגר, יחצ

לאחר שיו"ר הכנסת ראובן ריבלין אישר באופן חריג בדיקה מקיפה להאזנות סתר בלשכתו וברכבו הפרטי של ח"כ זבולון אורלב, המתמודד לראשות "הבית היהודי", מתברר כי החקירה בנושא העלתה חרס.

קצין הכנסת, תנ"צ יוסי גריף, הודיע לאורלב כי "לא נמצאו כל ממצאים" לאחר הבדיקה מקיפה, אך כי הוא אכן יכול לפנות למשטרה בשל הפרשה. הבדיקה, בעלות של אלפי שקלים, בוצעה גם בביתו הפרטי של אורלב, במכוניתו, בטלפון הסלולרי שלו ובלשכתו בכנסת.

(מי האזין? האם בכלל האזין? ח"כ אורלב. צילום: אלנתן גוטווירט)

כפי שדווח בכיפה, לפני כחודש בדק קצין הכנסת תלונות שהגיעו מלשכתו של אורלב בדבר חוקר פרטי שהגיע ללשכתו. החוקר הציג עצמו כמומחה נדל"ן מארה"ב למטהו של אורלב וביקש להיפגש עמו כדי לסייע לו בפריימריז. לאחר מספר פניות נקבעה פגישה, במסגרתה הגיע אותו אדם אל לשכתו של אורלב והתנהג, על פי עדויות מהמטה, "בצורה חשודה".

במטה ציינו כי אותו אדם בחר להשתמש בשירותים שבלשכה, אליהם נכנס עם תיקו האישי - וייתכן וניסה להפעיל במקום ציוד האזנה. כעת, כאמור, התברר כי לאחר בדיקה לא נמצאו הוכחות למעשה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן