עמיעד טאוב וח"כ זבולון אורלב הודיעו על תמיכה משותפת

טאוב יתמוך באורלב בהתמודדות לראשות המפלגה מול בנט ואורלב יקרא לתומכיו להצביע לטאוב למשבצת הצעיר ברשימה לכנסת. השניים סיכמו על שיתוף פעולה בנושאים חינוכיים וחברתיים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/10/12 10:10 ח בחשון התשעג

עמיעד טאוב וח"כ זבולון אורלב הודיעו על תמיכה משותפת
יחצ, צילום: יחצ

עמיעד טאוב, המתמודד למשבצת הצעיר ברשימת "הבית היהודי" לכנסת, הודיע היום (ד') על תמיכה בח"כ זבולון אורלב לראשות המפלגה. במקביל קרא ח"כ אורלב לתומכיו לבחור בטאוב לרשימה לכנסת.

טאוב נפגש עם אורלב וסיכם איתו על פעילות משותפת בשורה של נושאים חינוכיים וחברתיים כמו גם קידום צעירים החל מעלויות החינוך והשקיפות הכלכלית במוסדות וכלה בתמיכה בפריפריה ובקידום חוק המשפחות המיוחדות וחוק השר''ם וכן על בנייה משותפת של תוכנית כלכלית חברתית מוסדרת למפלגה המבוסס על הגישה היהודית החברתית כלכלית.

(צילום: יחצ)

"לאורלב כושר מנהיגות, ניסיון ואחריות להוביל את הציונות הדתית", אמר היום טאוב. מנגד, ח"כ אורלב הודיע כי יקרא לתומכיו לבחור בעמיעד טאוב לרשימה לכנסת. ''טאוב הוא מנהיג סרוג המשלב יצירתיות וחזון לצד יכולת ביצוע", אמר אורלב, שציין כי מדובר ב"איש עשייה ומנהיג צעיר שכבר הוכיח את עצמו בתפקידים ציבוריים. אסייע לו גם להיבחר וגם לקדם את הנושאים החברתיים והחינוכיים החשובים לו''.

טאוב ציין בנוסף כי הוא "משוכנע כי השילוב בין הניסיון והידע שצברו ותיקי התנועה לרעננות היצירתיות והתעוזה שמביא הדור הצעיר לצד הצלחת המפקד יביאו להצלחה של הציונות הדתית במגרש הפוליטי כבר בבחירות הקרובות וחבריי ואני נעשה כל שביכולתנו להצלחתה תוך המשך ניהול קמפיין נקי וענייני''.