נשיא מכללת נתניה תומך בהרשקוביץ

פרופ´ צבי ארד, נשיא המכללה האקדמית נתניה, הודיע על תמיכתו בשר דניאל הרשקוביץ לראשות "הבית היהודי". לדבריו, "אנו זקוקים למנהיגות בעלת שיעור קומה, המשלבת יהדות עם קידמה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 24/06/12 20:18 ד בתמוז התשעב

נשיא מכללת נתניה תומך בהרשקוביץ
אלי גרוס, צילום: אלי גרוס

נשיא המכללה האקדמית נתניה, פרופ' צבי ארד, הודיע היום (א') על תמיכתו ביו"ר המפלגה, השר דניאל הרשקוביץ, בפריימריז הקרובים לראשות הרשימה.

ארד, בוגר "מדרשיית נעם" ונשיא אוניברסיטת בר-אילן בעבר, ייסד את המכללה האקדמית בנתניה במטרה לקדם את ההשכלה הגבוהה בפריפריה.

"אני מכיר מקרוב את פועלו של השר הרשקוביץ בשלוש השנים האחרונות למען כל מי שמאמין בערכי "תורה עם דרך ארץ" ולמען הציבור הישראלי", ציין היום ארד, שהוסיף כי "השר הרשקוביץ משלב באישיותו את כתר התורה עם כתר המדע ופעל לחיזוק החינוך האקדמי בכלל, וההשכלה הגבוהה בפריפריה בפרט. אנו זקוקים למנהיגות בעלת שיעור קומה, והשר הרשקוביץ הוא האיש המתאים להוביל את הדרך ולהמשיך בבניית בית פוליטי לכל מי שמאמין בחיבור שבין יהדות לקידמה, תוך הרחבת המעגלים לציבור המסורתי, לצעירים, ולעולים חדשים".

"נחשפתי להופעותיו בפני סטודנטים מכל מגזרי האוכלוסייה וראיתי כיצד הם מתחברים לאישיותו, לערכיו ולחזון שהוא מוביל ומקרין. בכוונתי להירתם למען השר הרשקוביץ כדי שימשיך להנהיג ולנווט את הספינה", אמר ארד.