מנכ"ל רשת "אורט" תומך בהרשקוביץ לראשות "הבית היהודי"

צביקה פלג, מנכ"ל רשת החינוך הגדולה בישראל, החליט להתפקד למפלגה ולתמוך במועמדותו של השר דניאל הרשקוביץ לראשות המפלגה. "אני מלא הערכה לאיש, לחזונו ולפועלו", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 29/05/12 13:35 ח בסיון התשעב

מנכ"ל רשת "אורט" תומך בהרשקוביץ לראשות "הבית היהודי"
יח"צ, צילום: יח"צ

צביקה פלג, מנכ"ל רשת "אורט ישראל", רשת החינוך הגדולה במדינת ישראל, הודיע היום (ג') על התפקדותו למפלגת "הבית היהודי" ותמיכתו ביו"ר המפלגה, השר פרופ' דניאל הרשקוביץ בפריימריז הקרובים.

פלג ציין כי הוא נחשף לפועלו של השר הרשקוביץ בשלוש השנים האחרונות והוא "מלא הערכה לאיש, לחזונו ולפועלו. מדובר באישיות בעלת שיעור קומה, עם קבלות מוכחות בתחומי עשייה רבים, ואני מתייצב מאחוריו באמונה שלמה ושלא על מנת לקבל תפקיד או להיות מעורב במוסדות המפלגה".

"בנועם הליכותיו, בידענותו המופלגת במניפת תחומי דעת רחבים, השר הרשקוביץ האיש המתאים להוביל רוח חדשה שתיסחף אחריה כל מי שמאמין בחיבור שבין זהות יהודית, ערכים מדע וטכנולוגיה. עשייתו רבת ההיקף בתחום חינוך הנוער למדע וטכנולוגיה בעיקר בערי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל מהווה מהפכה אמיתית בהכשרת דור העתיד", הסביר פלג את החלטתו לתמוך בשר הרשקוביץ.

עוד הוסיף פלג כי "אין לי ספק שהוא הרחיב את מעגלי התנועה לציבור הכללי, המסורתי ולבני הנוער. בהופעותיו בפני אוכלוסיות עובדי הוראה, הורים ותלמידים, צעירים ומבוגרים כאחד, נוכחתי לראות כיצד הם מתחברים לערכים, לאהבת ישראל, למדע, לטכנולוגיה ולחזון שהוא מוביל".

"לציונות הדתית ולאוכלוסיות רבות נוספות המחפשות מנהיג מוביל בעל ערכים, רגיש וקשוב לצרכים, השר הרשקוביץ הוא התשובה ההולמת. פוליטיקה זה לא עולם של עסקנות ומפלגה אינה שלד בורסאי לבעלי הון. פוליטיקה הינה דאגה מתמדת לעיצוב והשבחת החינוך, הביטחון והכלכלה, תוך העמקת השורשים והזהות של העם היושב בישראל והכל מתוך ראיה כוללת של החיבור בין יהדות העולם למדינת ישראל", ציין פלג.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן