מי ריגל אחרי ח"כ אורלב?

חוקר פרטי נפגש עם ח"כ זבולון אורלב, הציג עצמו כאיש עסקים וחדר אל לשכתו. בלשכתו של אורלב הגישו תלונה לקצין הכנסת, שפתח בחקירה בנושא

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/09/12 10:18 ג בתשרי התשעג

מי ריגל אחרי ח"כ אורלב?
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

מי שכר חוקר פרטי לעקוב אחר ח"כ זבולון אורלב? בימים האחרונים בודק קצין הכנסת חשד לפיו חוקר פרטי הצליח להיכנס בזהות בדויה למשכן הכנסת ולחדור אל לשכתו של ח"כ אורלב, זאת במטרה לנסות ולהשיג חומרים הקשורים לקמפיין שמנהל אורלב לראשות "הבית היהודי", תוך שימוש בהאזנת סתר.

על פי הדיווח בעיתון "ידיעות אחרונות", לפני מספר שבועות פנה אדם שהציג עצמו כמומחה נדל"ן מארה"ב למטהו של אורלב וביקש להיפגש עמו כדי לסייע לו בפריימריז. לאחר מספר פניות נקבעה פגישה, במסגרתה הגיע אותו אדם אל לשכתו של אורלב והתנהג, על פי עדויות מהמטה, "בצורה חשודה". במטה מציינים כי אותו אדם בחר להשתמש בשירותים שבלשכה, אליהם נכנס עם תיקו האישי - וייתכן וניסה להפעיל במקום ציוד האזנה.

לאחר הפגישה עם אותו "איש עסקים", טלפן אורלב למספר חברים משותפים שהוצגו על ידי האיש במהלך הפגישה - ואלה אמרו לו כי מדובר בחוקר פרטי.

בלשכתו של אורלב פנו לקצין הכנסת והגישו תלונה בנושא. הקצין ביצע בדיקה בלשכה כדי לאתר ציוד האזנה או הקלטה שהותקן בה - אך לא נמצא דבר.

ח"כ זבולון אורלב סירב להתייחס לדברים.

במטה השר דניאל הרשקוביץ ציינו כי "אין זו הפעם הראשונה בחודשים האחרונים שאנו עדים לזיופים, התחזות והפרחת נתונים שקריים. כיום כבר ידוע לכל מה מקורם, כי לשקר אין רגליים. חבל שמועמדים אחרים מידרדרים לפעולות מעין אלה ומוציאים שם רע לתנועה כולה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן