מטה השומרון בעד אורלב לראשות "הבית היהודי"

מטה המתפקדים ביישובי השומרון, המונה כ-1,600 מתפקדים, מתגייס בתמיכה למען ח"כ זבולון אורלב לראשות "הבית היהודי". אורלב: "אני מחויב אידיאולוגית לכל סוגיית ההתיישבות ביו"ש"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/10/12 12:05 ו בחשון התשעג

מטה השומרון בעד אורלב לראשות "הבית היהודי"
עוזי זליגר, יחצ, צילום: עוזי זליגר, יחצ

מטה המתפקדים ביישובי השומרון החליט להתגייס למען ח"כ זבולון אורלב לראשות "הבית היהודי". המטה פקד כ-1,600 מתפקדים. היום, בהובלת סגן ראש המועצה ראובן גור-אריה, המשמש כראש מטה שומרון של "הבית היהודי", יביע המטה את תמיכתו באורלב.

מטה השומרון כולל 23 ישובים: אריאל, אורנית, קרני שומרון, רבבה, יקיר,נופים, קרית נטפים, קדומים, שערי תקווה, שבי שומרון, תפוח, אלון מורה, איתמר, יצהר ועוד.

"המטה תמך פה אחד במועמדות של זבולון אורלב לראשות המפלגה, מתוך הבנה והכרה שהוא האדם הנכון בעת הזו לקדם ולפעול למען הציונות הדתית על כל גווניה, רק זבולון ידע לעמוד ולפעול למען האינטרסים הציבוריים והכללים ולצד זאת לקדם אחדות אמיתית בין כל חלקי הציבור הדתי לאומי", אמר גור-אריה.

ח"כ אורלב הביע את תודתו בפני נציגי המטה ואמר כי "ההתיישבות בשומרון ממצה את תמצית וליבה של ערכי הציונות הדתית. מגוון הישובים מדבר בעד עצמו ומדובר במגזר שלם של תושבים חשוב מאד בתוך הציונות הדתית בגלל האישיים החשובים הגרים שם ובגלל ההשארה שהישובים נותנים למקומות אחרים ברחבי הארץ".

"יש לי התחייבות אידאולוגית עתידית לכל סוגיית ההתיישבות היהודית בשומרון ובכלל ואין לי ספק כי אמשיך לדאוג לצרכי התושבים בכל עת", הוסיף אורלב.