מוטי יוגב תומך בבנט לראשות "הבית היהודי"

יוגב, סגן ראש מועצת בנימין ולשעבר מזכ"ל "בני עקיבא", העריך כי התמודדותו של בנט לתפקיד היו"ר תסייע להצטרפותם של כוחות צעירים וחדשים לשורות "הבית היהודי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/05/12 19:25 ז בסיון התשעב

מוטי יוגב, המתמודד לרשימת "הבית היהודי" במפקד המתקיים בימים אלה, הודיע היום (ב') על תמיכה במועמד נפתלי בנט לראשות המפלגה. יוגב משמש כיום כסגן ראש מועצת בנימין ולשעבר מזכ"ל "בני עקיבא".

בהודעת וידאו שפרסם היום אמר יוגב כי "הציונות הדתית התברכה בכל מישורי החיים. היא פועלת רבות בגרעינים התורניים בכל ערי ישראל, מהצפון עד הדרום. היא פועלת רבות בחינוך, הן בחינוך הציוני דתי והן בניסיון להאיר מהערכים שאנחנו מאמינים על כלל הציבור הישראלי. אנחנו ראשונים בהתגייסות לצה"ל ובקצונה, ראשונים במדע, ראשונים בפרס ישראל ובפרס ביטחון ישראל. רק במישור אחד נותרה הציונות הדתית משוסעת, מפולגת, וקטנה והולכת מיום ליום - במישור הפוליטי".

יוגב ציין כי "האישים שהם כולם טובים, אבל משום מה לא הצליחו לחיות בשלום זה עם זה, ומנהיגים שונים של המפלגה הבית היהודי והמפד"ל הישנה והחדשה גרמו לצמצום באמון הציבורי ולמציאות שבה אפילו יתכן ולא יעברו את אחוז החסימה".

עוד ציין יוגב כי החליט לרתום עצמו, מתוך תחושת אחריות, ולהתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת. לדבריו, הצטרפותו של בנט למרוץ מהווה "תרומה להתעוררותם של צעירים שאלמלא אישיותו הכריזמטית לא היו בכלל מצטרפים למציאות הפוליטית הזאת, לאנשים רבים שכבר מזמן נטשו לליכוד. הצטרפותו של נפתלי בנט והעמדתו את עצמו כמועמד ליו"ר הרשימה יצרה גלים חדשים של הצטרפות הן בגלל אישיותו, ניסיונו הביטחוני מסירותו והן הכריזמטיות וכישוריו".

"אני מקווה שיחד נצליח להגביר את האמון הציבורי לגרום להתפקדות רחבה בכל מגוון הציונות הדתית, מאנשי תורה ועבודה עד אנשי עולם הישיבות. מאנשי ההר עד אנשי השפלה, העיירות והערים, הקיבוץ הדתי וכל מרחבי הציונות הדתית להתפקד ולבוא וליצור יחד מפלגה מאוחדת וגדולה. יחד עם אנשי האיחוד הלאומי שאכן תהיה משמעותית שתשפיעה על הקואליציה בממשלה הבאה לתפארת הציונות הדתית במדינת ישראל", הוסיף יוגב.