יוזמה: אירוח תושבי הדרום בשומרון ובגוש עציון

ג´רמי גימפל, המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, יזם אירוח של תושבי הדרום הנתונים תחת מתקפת הרקטות ביישובים בשומרון ובגוש עציון. "דלתנו תמיד פתוחה בפניכם", אמר גימפל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/11/12 18:08 כז בחשון התשעג

יוזמה: אירוח תושבי הדרום בשומרון ובגוש עציון
wikipedia-Jewbask, צילום: wikipedia-Jewbask

ג'רמי גימפל, המתמודד לרשימת "הבית היהודי", יזם אירוח של תושבי הדרום הנתונים תחת מתקפת הרקטות - ביישובים בשומרון ובגוש עציון.

אמש נועד גימפל עם פעילים באלון מורה וסיפר להם על פניות מערי הדרום לאירוח. "ההתגייסות למען כלל ישראל איננה מיוחדת רק לשומרון ולגוש עציון", אומר גימפל, "אלא משקפת את רוח הציונות הדתית וערכי התורה שמנחים אותנו. אני נולדתי בארצות הברית. כאשר יש אירוע טרור באמריקה, האנשים בסביבה בורחים מהאזור. בארץ, היהודים רצים למקום הפיגוע כדי לעזור. ליבנו עם תושבי הדרום ודלתנו פתוחים בפניהם. לפני הפרימריז והפוליטיקה, הערבות היהודית ההדדית שלנו בראש".

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון שיבח את הפעילים על היוזמה. "תושבי השומרון רגילים לארח תושבי ערים מופגזות מאזורי הספר בארץ - כך עשינו במלחמת המפרץ, במלחמת לבנון השניה ובמבצע "עופרת יצוקה". השומרון הוא לב הארץ, ואנו נארח את תושבי הדרום והצפון באהבה ובשמחה", אמר.

גם ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל ברך את היוזמים ואמר כי "המועצה אזורית גוש עציון מחבקת בחום את תושבי קו העימות בדרום ובצפון. נשמח לארח אותם להינפש באוויר המיוחד של גוש עציון".