וורצמן: לדחות הבחירות לרשימת "הבית היהודי" בשל ההסלמה

אבי וורצמן, המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, ביקש לבחון את דחיית מועד הבחירות לרשימת המפלגה בשל המשך ירי הרקטות על יישובי הדרום. כמו כן ביקש הצבת קלפיות בסמוך למרחבים מוגנים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/11/12 08:52 כז בחשון התשעג

וורצמן: לדחות הבחירות לרשימת "הבית היהודי" בשל ההסלמה
יחצ, צילום: יחצ

בעקבות ההסלמה ברצועת עזה והמשך ירי הרקטות המאסיבי לעבר יישובי הדרום, פנה אמש (א') אבי וורצמן, סגן ראש עיריית באר שבע המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, בדרישה לבחון את דחיית הבחירות לרשימה מתוך התחשבות בתושבי הדרום הנתונים "תחת מתקפה".

במכתב ששיגר וורצמן ליו"ר ועדת המפקד של "הבית היהודי", הרב דני טרופר, ציין וורצמן כי "בימים אלה נמצא הדרום תחת מתקפת טילים בלתי פוסקת... ברבים מהאזורים מושבתים הלימודים, ותושבים נאלצים לשהות בסמיכות לאזורים מוגנים...".

בעקבות כך, מבקש וורצמן מטרופר, כי יפעל "בשני מישורים למען מתפקדי הבית היהודי, תושבי הדרום: ראשית, יש לוודא כי האזורים בהם ממוקמות הקלפיות, ממוגנים, או שבמרחק סביר מהם נמצא מרחב מוגן אליו יוכלו המצביעים להגיע בזמן קצר בעת השמע אזעקת 'צבע אדום'. שנית, אבקש כי וועדת המפקד בראשותך תמצא חלופות מתאימות לתושבים אשר לא יוכלו להצביע ביום שלישי עקב הנסיבות הביטחוניות. כתושב הדרום החווה באופן יומיומי את התקפות הטילים, אני מודע לאובדן השגרה וחוסר היכולת של תושבים רבים לצאת מביתם בתקופה זו".

הרב טרופר טרם הגיב לדברים, אך ספק אם יחול כל שינוי במועד הבחירות, על אף המצב הביטחוני.