השר הרשקוביץ לכיפה: אתמוך בחוק ההסדרה, גם אם יעלה בכסאי

השר דניאל הרשקוביץ מביע תמיכה חד-משמעית במאהל שובתי הרעב אל מול קריית הממשלה. בתגובה לכיפה התחייב הרשקוביץ כי יתמוך בהצעת החוק, גם אם ראש הממשלה נתניהו יורה אחרת

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 31/05/12 18:41 י בסיון התשעב

השר הרשקוביץ לכיפה: אתמוך בחוק ההסדרה, גם אם יעלה בכסאי
יחצ, צילום: יחצ

השר דניאל הרשקוביץ, יו"ר "הבית היהודי" ושר המדע והטכנולוגיה, מתכוון להצביע בשבוע הבא בעד "חוק ההסדרה" שיובא להצבעה במליאת הכנסת, זאת גם במידה וראש הממשלה בנימין נתניהו יורה על משמעת קואליציונית - כך שייתכן והצבעה בעד החוק עלולה לעלות לו בכסאו.

הרשקוביץ אמר לכיפה כי בכוונתו להצביע בעד החוק וכי הוא מצפה מראש הממשלה לאפשר חופש הצבעה לכלל השרים, שכן לדבריו מדובר ב"עניין מצפוני". עוד אמר הרשקוביץ כי הוא תומך במאהל שובתי הרעב שהוקם מול קריית הממשלה בירושלים וכי בכוונתו לבקר במאהל ולהביע תמיכה בשובתים, כבר בראשית השבוע הבא.

בתוך כך, גם יו"ר מפלגת "האיחוד הלאומי", ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, הודיע כי ביום ראשון יצטרף לשביתת הרעב באוהל המחאה ."החלטתי כי ביום ראשון הקרוב הצטרף לשביתת הרעב. אני קורא לכל עם ישראל, סבים וסבתות, הורים וילדים להגיע ולחזק את לאוהל המחאה. כולם יודעים כולל ראש הממשלה ושריו שאם חוקי ההסדרה לא יעברו יתחיל מסע הרס של ממשלת נתניהו", אמר כצל'ה.

לדבריו, "לא היה דבר כזה בתולדות עם ישראל שממשלה יהודית רוצה להרוס את חייהם של 70,000 אלף תושבים. הגיע הזמן להתעורר ולהעביר את חוקי ההסדרה".