הרשקוביץ: פקדתי 15,000 איש לבית היהודי

כך על פי נתונים שחשף המטה המרכזי של יו"ר "הבית היהודי". הקמפיין של הרשקוביץ יתמקד ביכולתו "להוביל למפלגה גדולה שתמשיך לחברות בממשלה ולא באופוזיציה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/09/12 12:48 טז באלול התשעב

הרשקוביץ: פקדתי 15,000 איש לבית היהודי
יחצ, צילום: יחצ

במטה המרכזי של השר הרשקוביץ בפתח תקווה מסיימים את פילוח נתוני המתפקדים ונערכים לבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו בעוד כחודשיים. על פי נתונים שמפרסם היום (ב') המטה, עד כה נקלטו קרוב ל-15,000 מתפקדים, שנתוניהם נמסרו על-ידי אנשי השטח שפועלים לבחירתו של השר הרשקוביץ וכן כאלו שהתפקדו באמצעות המוקד הטלפוני של המטה ובאמצעות האינטרנט.

את מטה הבחירות המרכזי של השר הרשקוביץ מנהל עמיחי זליג, מהבולטים בעשייה הציבורית בעיר מודיעין. זליג משמש כיו"ר הנהגת ההורים בביה"ס הממ"ד "דרכי יהודה"ויו"ר קהילת "השחר" בעיר. הוא הקים את פורום בתי הספר הממ"ד, חבר בועדות החינוך ומ"מ יו"ר הועדה לחינוך דתי במודיעין.

במטהו של השר הרשקוביץ אמרו לכיפה כי "מדובר במפקד פתוח ולכן גם למנגנונים אין שליטה על כל מתפקד ומתפקד. השיטה שונתה לאחר מאבק ארוך, והיום לא מספיק לשלוט ב-400 חברי מרכז כדי להיבחר. ייתכן שבעיר מסויימת יש מועמד מקומי חזק שפקד אנשים רבים - אבל אלו מתפקדים חופשיים שיצביעו למי שראוי בעיניהם, ולא למי שיגידו להם".

עוד נמסר כי "בסופו של דבר הציבור הדתי רוצה ברענון הרשימה, במפלגה גדולה ובחברות בממשלה ולא באופוזיציה - את כל זה מביא רק השר הרשקוביץ, ובכך נמקד את הקמפיין עד לבחירות".