הרשקוביץ: נכשלנו בשילוב כוחות צעירים במפלגה

יו"ר "הבית היהודי" נפגש עם חברי ההנהגה הצעירה של מפלגתו והבטיח: "כשאבחר בפריימריז ליו"ר המפלגה, אטפח את הצעירים ונגדל מתוכם את מנהיגי המחר"

חדשות כיפה אורי פולק 16/05/12 09:35 כד באייר התשעב

הרשקוביץ: נכשלנו בשילוב כוחות צעירים במפלגה
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר "הבית היהודי", דניאל הרשקוביץ, נפגש השבוע בלשכתו עם חברי ההנהגה הצעירה של "הבית היהודי". הרשקוביץ הצהיר בפני ההנהגה הצעירה על תמיכתו במתן כוח לצעירים במפלגה, באומרו כי "במשך שנים ייבשו את צעירי המפלגה ודאגו שאף לא יהיו כאלה, אך עכשיו זו הזדמנות לשנות זאת".

הרשקוביץ והצעירים (צילום: יחצ)

כמו כן הבטיח הרשקוביץ לצעירים כי כאשר הוא יבחר בפריימריז ליו"ר המפלגה, הוא יטפח את הצעירים "ונגדל מתוכם את חברי הכנסת והמנהיגים של המחר - כי אתם העתיד של המפלגה והמדינה". הוא הוסיף כי "שתי סיבות עיקריות הביאו לכשלונן המתמשך של המפלגות הדתיות בשדה הפוליטי: סגירת השורות בפני קהלים חדשים וכוחות צעירים ורעננים, ותפיסה סקטוריאלית מצומצמת, המנוגדת לאופיים של בוגרי ובוגרות החינוך הדתי-לאומי, השואפים להוביל ולהשפיע בכל מערכות המדינה".

הרשקוביץ קרא לצעירים להתפקד ולהשפיע ואף להתמודד ברשימה לכנסת "אנו זקוקים לרענון בשורות ההנהגה. אני קורא לצעירים להתפקד, ורוצה לראות את מנהיגי הצעירים מתמודדים לרשימה לכנסת".