הרשקוביץ לפעיליו: אני אוביל – והכוחות החדשים יצטרפו אליי

יו"ר "הבית היהודי" קרא לפעילים לתמוך ולהביא לבחירתו לתפקיד יו"ר המפלגה. לדבריו, "בכל ביקוריי ביישובים לאורכה ולרוחבה של הארץ אני חש כמיהה אדירה לשינוי פני המפלגה"

חדשות כיפה אורי פולק 24/05/12 16:46 ג בסיון התשעב

הרשקוביץ לפעיליו: אני אוביל – והכוחות החדשים יצטרפו אליי
יותם פרום, צילום: יותם פרום

יו"ר "הבית היהודי" שיגר היום (ה') אגרת לרגל חג השבועות אותה הפיץ בקרב פעיליו, במסגרתה הוא קורא להם לתמוך ולבחור בו לתפקיד יו"ר המפלגה.

"בידיכם לקבוע האם להישאר עם אותה ההנהגה שהובילה את המפד"ל למצב שבו היא נמצאת, או לחילופין לצאת לדרך חדשה, שאותה אני אוביל, ועימי כל הכוחות החדשים שהצטרפו בימים האחרונים", כתב הרשקוביץ לפעילים, וציין כי "רק מי שבמשך שלוש שנים ביצע חריש עמוק והרחיב את מעגלי התמיכה בתנועה יוכל לנצח ולהביא את השינוי. אני משוכנע ששילוב ומעורבות אינטנסיבית של נשים, צעירים, עולים חדשים, ציבור שומרי המסורת ומגזרים נוספים הם המתכון לתנופת המפלגה ולשינוי אופייה".

"אני יודע שרבים אינם מאמינים שניתן להביא שינוי למפלגה שבה המנגנון דאג לשמר את עצמו במשך שנים, וכיום מעדיף שהמפד"ל החדשה תחזור להיות המפד"ל הישנה. אני לא איבדתי את התקווה. בכל ביקוריי ביישובים לאורכה ולרוחבה של הארץ אני חש כמיהה אדירה לשינוי פני המפלגה", הוסיף הרשקוביץ.

לדבריו, "הפריימריז הללו הם ההזדמנות שלנו לנצח את התככנות והחתרנות שהבריחו מאיתנו כה רבים וטובים - ולהוביל דרך חדשה ונקייה. לכן, אני שמח שקריאתי לנפתלי בנט, לרב רונצקי, לאיילת שקד ולרבים וטובים להצטרף לתנועתנו נפלה על אזניים קשובות".

השר הרשקוביץ ציין כי יש לשלב בין הראייה הכללית לבין הדאגה לצרכי הציבור הדתי-לאומי. לטענתו, "הדור הצעיר שלנו ראוי לבית מתאים. בית המושתת על ערכי הציונות הדתית,אשר בו "ארץ ישראל לעם ישראל על-פי תורת ישראל" אינה רק סיסמא יפה הכתובה על קיר האולפנא או הישיבה התיכונית, אלא היא מלאת תוכן בכל רבדיה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן