הרשקוביץ: בנט משקר, לא פניתי אליו, הוא פנה אלינו

השר דניאל הרשקוביץ מכחיש כי פנה לנפתלי בנט בהצעה דומה ל"דיל" שהשיג עם ח"כ זבולון אורלב. כמו כן הוא מכחיש כי הציע לבטל את הפריימריז: "זו המצאה מצוצה מן האצבע"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/10/12 10:24 ז בחשון התשעג

הרשקוביץ: בנט משקר, לא פניתי אליו, הוא פנה אלינו
יחצ, צילום: יחצ

השר דניאל הרשקוביץ, יו"ר "הבית היהודי", מכחיש כי פנה למתמודד נפתלי בנט בהצעה דומה ל"דיל" שסגר עם ח"כ זבולון אורלב, לפיו יפרוש מהמרוץ לראשות המפלגה ויתמוך במועמדותו. הרשקוביץ טוען כי ההפך הוא הנכון: "בנט פנה אליי, אני לא פניתי אליו".

"לאחרונה נעשתה פנייה מטעם מטה בנט לאנשים במטה שלי, ולא להיפך", כתב הרשקוביץ בעמוד הפייסבוק שלו, "בדרכי למסיבת העיתונאים התקשר אלינו מטעם בנט והציעו לדחות את תחילת האירוע כדי שיוכלו לבחון את השתלבותו של בנט בהנהגה המשותפת. לאחר מכן הוא עצמו אף התקשר אלי. נעניתי לבקשה והזמנתי אותו למסיבת העיתונאים. סיכמנו כי בכל מקרה ניפגש לאחריה, אך כעבור שעה הוא חזר בו".

בעוד בנט טוען כי הרשקוביץ הציע לו לבטל את הפריימריז, הרשקוביץ טוען כי מדובר ב"המצאה מצוצה מן האצבע, בשום שלב זה לא הוצע". לדבריו, "המטרה של כולנו היא לקיים הליך דמוקרטי ולתת למתפקדים לומר את דברם. אני מקפיד להתנהל ביושר, גם כשיש מי שמעדיף לשקר במצח נחושה".

ממטה בנט נמסר בתגובה לכיפה כי "השר הרשקוביץ הוא איש עתיר זכויות ועוד יעשה רבות למען עם ישראל, ואנו מאחלים לו הצלחה באשר ייבחר".