הרב נסימי תומך באורלב לראשות המפלגה

הרב רחמים נסימי, המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, הודיע על תמיכה בח"כ זבולון אורלב לראשות המפלגה: "הניסיון הפוליטי שלו יאפשר הובלה מיטבית של רשימה חזקה לכנסת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/10/12 13:31 יד בחשון התשעג

הרב נסימי תומך באורלב לראשות המפלגה
יחצ, צילום: יחצ

הרב רחמים נסימי המתמודד לרשימת "הבית היהודי" לכנסת, הודיע היום (ב') על תמיכה בח"כ זבולון אורלב לראשות הרשימה. עד כה נמנע הרב נסימי, יו"ר רשת הגרעינים התורניים "שעלי תורה", מלהביע תמיכה באחד משני המתמודדים לראשות המפלגה.

"אני חושב שבתקופה הזאת כשאנו נמצאים כ-3 חודשים לפני הבחירות הכלליות לכנסת, יש ללכת לאחדות עם שותפים חזקים לדרך, על מנת להגיע מוכנים בצורה המיטבית ובהובלת מנהיג כמו אורלב", הסביר היום הרב נסימי, שציין כי "הניסיון של אורלב יאפשר שרשימת הבית היהודי תכיל אנשים איכותיים ובעלי עוצמה וזאת מבלי להירתע מעוצמתם".

"אורלב יוכל להכין את המפלגה להתמודדות בבחירות הכלליות תוך שימוש בניסיונו יוצא הדופן ובפרט כשמדובר בפרק זמן קצר ביותר בין הבחירות הפנימיות לארציות", ציין הרב נסימי, "אם זבולון מנצח את המערכה על ראשות 'הבית היהודי', אני קורא לסמן את נפתלי בנט במקום גבוה ברשימה כדי שימצא את מקומו הראוי בסיעה כבר בקדנציה הנוכחית של הכנסת והעתיד הוא שיוכיח אם יהיה ראוי לעמוד בראשות המפלגה".

ח"כ אורלב אמר לרב נסימי כי שיתוף הפעולה ביניהם יסייע לשמירה על צביון הבית היהודי תוך חיזוק הצד הימני של המפה הפוליטית. "ראוי לתת עדיפות גבוהה למועמד המייצג את הפריפריה, שיאפשר בקלות רבה יותר את האיחוד עם האיחוד הלאומי, בזכות הקשר לפריפריה החברתית של הציבור שלנו", הדגיש.

"הרב רחמים נסימי מייצג כראוי את עולם התורה, העשייה החברתית והתורנית ואת עדות המזרח בעם ישראל. הרב נסימי יחזק את הביטחון בכינונה של רשימת הציונות הדתית המאוחדת תוך שמירת זהותה הדתית של מפלגת הבית היהודי-מפד"ל", הדגיש אורלב.