הרב ליאור לאלקין: לאחד את הכוחות הלאומיים בליכוד

יו"ר הקואליציה נפגש עם רבה של קריית ארבע-חברון, שקרא לו לאחד את חברי הכנסת במחנה הלאומי הפועלים בסיעת הליכוד. "עליהם לפעול באחדות מלאה למען שלמותה של ארץ ישראל", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 11/11/12 18:58 כו בחשון התשעג

הרב ליאור לאלקין: לאחד את הכוחות הלאומיים בליכוד
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד, ח"כ זאב אלקין, שהה בסוף השבוע האחרון עם בני משפחתו בקרית ארבע-חברון, במסגרת אירועי שבת חיי שרה. אלקין התארח אצל בני משפחת צבי ויהודית קצובר, והשתתף במהלך השבת בפעילויות השונות שאורגנו ע"י היישוב היהודי בחברון.

במהלך השבת השתתף בפאנל של נציגי כלל המפלגות והתקבל באהדה רבה בקרב אלפי האנשים שהתארחו בעיר לרגל השבת. במוצאי השבת נפגש ח"כ אלקין עם רבה של קרית ארבע-חברון, הרב דב ליאור, וקיבל ממנו את ברכת הדרך לקראת ההתמודדות על מקום בליכוד ברשימת הפריימריז לבחירות לכנסת.

במהלך הפגישה בין השניים תקף הרב ליאור את אהוד ברק על מדיניותו הכושלת כנגד מתיישבי יהודה ושמרון, בכל הקשור לאחריותו שפגעה בהתיישבות ובאישורי הבנייה. בתוך כך הוסיף הרב ליאור כי נעשה עוול למתיישבים המעוניינים לקיים את מצוות ארץ ישראל בשלמותה.

הרב ליאור אמר כי העיר חברון הינה מקור לעוצמה ולהוכחה ניצחת שלעם ישראל יש זכות היסטורית על אדמת עיר האבות. אלקין עדכן את הרב על פעילותיו הרבות כיו"ר שדולת א"י לאימוץ דו"ח לוי, ואף הבטיח לפעול למען יישמו ולהבאת הקץ בפגיעה המתמשכת בזכויות האדם של המתיישבים. הרב ליאור שיבח את חבר הכנסת זאב אלקין במשך ארבעת השנים האחרונות כיו"ר שדולת א"י בכנסת למען חיזוק ההתיישבות ועל פעילותו למען קידום החינוך והזהות היהודית במדינה.

בסיום הפגישה הרב ליאור פנה לאלקין וקרא לאיחוד הרכב הכוחות הלאומיים אשר פועלים במחנה הליכוד. הרב הדגיש כי עליהם להתעלות מעל השיקולים השונים, ולפעול באחדות מלאה למען שלמותה של ארץ ישראל.