הרב הראשי עמאר נפגש עם הרב דורון דנינו

הרב שלמה עמאר איחל הצלחה למועמד הספרדי לבית היהודי ואמר כי הוא "סמוך ובטוח כי מועמדותו תפיח רוח חדשה ותביא לידי ביטוי בעשייה בכנסת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/09/12 12:45 כב באלול התשעב

הרב הראשי עמאר נפגש עם הרב דורון דנינו
יחצ, צילום: יחצ

הרב דורון דנינו, המועמד הספרדי למפלגת "הבית היהודי", נפגש לאחרונה עם הרב הראשי לישראל, הרב שלמה עמאר, אשר חיזק את ידיו ואיחל לו הצלחה במרוץ.

הרב עמאר אמר לדנינו בפגישה שהתקיימה בלשכתו שברבנות הראשית כי הוא "סמוך ובטוח כי מועמדותו של הרב דורון דנינו תוסיף חיזוק לפעילותו הציבורית החשובה ותפיח בה רוח חדשה וגוונים רבים וחשובים הנחוצים כל כך". הוא איחל לו: "יהי רצון שנועם הליכותיו, הנהגתו ביראת השמים, כוונותיו הרצויות ויכולותיו הגבוהות, יבואו לידי ביטוי בעשייה בכנסת למען עם ישראל כולו, ושזכות אבותיו הקדושים תעמוד לו ולעם ישראל כולו".

השניים דנו שעה ארוכה במספר נושאים שעל סדר היום הציבורי. הרב עמאר סיפר בהתרגשות על הקשר המיוחד שיש לו עם משפחת דנינו שאותה מכיר הרב מילדותו ושיבח את העשייה של משפחת דנינו במרוקו ובישראל. בין השאר, שוחחו השניים על מורשת חכמי צפון אפריקה ועל הראיה המכילה של חכמי יהדות המזרח. הרב אף שיבח את הרב דנינו על העשייה האקדמית שלו ועל הפעילות הציבורית שלו בעיירות הפיתוח בצפון הארץ.

"בכל פעם מחדש שאני נפגש עם הראשון לציון הרב עמאר אני מתרגש לנוכח גדלותו בתורה, רוחב הדעת שלו והבנתו את עמקי הציבור הספרדי על רבדיו השונים", אמר הרב דנינו בתום הפגישה, "אני בטוח שבפעילותי בכנסת אצליח לבטא נאמנה את הרוח הספרדית המפעמת בשנינו וברבים אחרים ברחבי הארץ: בערים, בעיירות ובמושבים".