הקיבוץ הדתי תומך באורלב

נחמיה רפל, מזכיר התנועה, הודיע על תמיכה בח"כ זבולון אורלב לראשות המפלגה. המהלך נרקם בעקבות הודעת הפרישה של הרשקוביץ. בקיבוץ הדתי התפקדו כ-1,500 איש לבית היהודי

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/10/12 12:20 ט בחשון התשעג

הקיבוץ הדתי תומך באורלב
יוסי זליגר, יחצ, צילום: יוסי זליגר, יחצ

נחמיה רפל, מזכיר הקיבוץ הדתי, הודיע היום (ה') על תמיכה בח"כ זבולון אורלב במרוץ לראשות "הבית היהודי". מהלך התמיכה נרקם ויצא לפועל בעקבות הודעת פרישתו של השר דניאל הרשקוביץ וחבירתו לאורלב במרוץ לראשות המפלגה.

בקיבוץ הדתי התפקדו בסך הכל כ-1,500 מתפקדים ומדובר במוקד כוח שעובר כעת לידי אורלב. כפי שפורסם אתמול בכיפה, על פי סקר מקיף שנערך בקרב המתפקדים, מסתמן מאבק צמוד בין שני המתמודדים לראשות המפלגה - אורלב ובנט. בשלב זה, חבירת כוחות פוליטיים בתוך המפלגה עשויה להטות את הכף במאבק הצמוד.

"עבודת נבחרי הציבור ובממשלה היא מלאכה שדורשת ניסיון, כשרון, אחריות והתמחות", אמר היום רפל, "כניסתם של דמויות חדשות למפלגה היא מהלך מבורך ותעיד על כך ההתעוררות של השטח בכל תקופת ההתפקדות. כמזכיר הקיבוץ הדתי, זכיתי להיווכח ביכולתו הייחודית של אורלב להגיע להישגים בתחום החומר והרוח. אני סבור שההנהגה המשותפת של אורלב והרשקוביץ היא הדרך הנכונה להצעיד קדימה את הציונות הדתית".