המתמודד השלישי: מי אתה יהודה כהן?

המתמודד השלישי והאלמוני לראשות "הבית היהודי" לא מחזיק מטה, לא דוברים ולא תקציב פרסום. בכל זאת הוא מאמין שלפחות חלק מהבוחרים יתמכו בו: "על הציבור להחליט על כיוון דרכה של התנועה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/11/12 17:01 כ בחשון התשעג

המתמודד השלישי: מי אתה יהודה כהן?
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט וזבולון אורלב יתמודדו מחר (ג') ראש בראש על תפקיד יו"ר "הבית היהודי". אך במרוץ מולם יתמודד אדם נוסף, יהודה כהן שמו, שהחליט רק לפני כשבועיים להודיע על מועמדותו. ללא לשכה, מטה או יח"צנים, נראה שגם כהן לא מאמין שיש לו צל של סיכוי ריאלי. מה בכל זאת מניע אותו להגיש את מועמדותו? כנראה שהפרסום.

"בנט ואורלב מצהירים מראש כי יכנסו לממשלתו של ראש הממשלה היוצא. שכחנו מה הוא עשה מחברון עד קטיף. האם הוא ייצג את ערכי הבית היהודי?", כך מסביר כהן את מועמדותו. לדבריו, "הציבור המאמין מגיע לצומת דרכים ובחירה, בין הפיכה לזנב רוחני ומעשי של הליכוד כמו שהוא. או לקחת כעת את הנהגת המדינה והעם, בביטחון במשפט ובודאי בחינוך".

כהן הסביר כי הוא מבקש את תמיכת הציבור כדי "לפעול לשינוי הנהגת המדינה והתנהגות מוסדותיה, במדיניות של אמונה בלי פשרות, בלי להתנצל, בלי להתבטל בפני ציבורים אחרים, ובלי להתקפל".

בניגוד ליריביו, כהן טוען כי הוא לא בחר "להטריד" את הציבור ביח"צנות ופרסום - אלא לפנות אל השכל הישר. "אולי יודעים עלי פחות ופניתי אל הציבור ללא מטה וצוותים מקצועיים, ללא עבודה בעיניים, ולא על חשבונכם. לא טרטרתי אתכם במסרונים. אך בהצבעה מאחורי הפרגוד, על הציבור לקבוע כיוון של תנועה, שבכוחה לכוון עם והיסטוריה", אמר.