הבבא ברוך בעד דנינו לרשימת "הבית היהודי"

הרב ברוך אבוחצירא, מהמקובלים הבכירים בישראל, נפגש עם הרב דורון דנינו ואיחל לו הצלחה ותמיכה בבחירות הפנימיות בבית היהודי: "שזכות אבותיי תסייע ושתצליח להחיות את המפלגה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/10/12 12:08 א בחשון התשעג

הבבא ברוך בעד דנינו לרשימת "הבית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

הרב ברוך אבוחצירא, הידוע בכינויו "הבבא ברוך", מביע תמיכה ברב דורון דנינו לרשימת "הבית היהודי". דנינו נפגש עם הרב אבוחצירא השבוע, שאיחל לו כי "זכות אבותיי הקדושים ואבותיך הקדושים תעמוד לך בבחירות, תעלה מעלה מעלה, תצליח להחיות את המפלגה ולהשיב בנים לגבולם".

(צילום: יחצ)

משפחות אבוחצירא ודנינו מקיימות ביניהן קשרי רעות שיסודן בהררי קודש כבר כמה דורות, עוד מימי רבי דוד דנינו 'הנביא' ורבי יעקב אביחצירא 'אביר יעקב'. בפגישה שערכו השניים בארבע עיניים בבית הרב בנתיבות הם דנו בתולדות המפד"ל ובנטישתם של הספרדים את המפלגה הזו ובסיבות שהביאו לנטישה זו.

בתוך כך, גם מזכ"ל תנועת המושבים של הפועל המזרחי, איציק אליה הודיע על תמיכה בדנינו. אליה התרשם מאוד מהפעילות ומהעשייה של דנינו, ומסר שהוא יפעל ככל שביכולתו על מנת לסייע לי בקרב תושבי המושבים ברחבי הארץ. "אני מאמין שרק איש התיישבות כמו ד"ר דנינו יפעל לחזק את ענף החקלאות בארץ ואת ההתיישבות בכל רחבה של ישראל: פריפריה, מרכז, נגב, גליל, קיבוץ ומושב. ועל כן מוטלת עלינו החובה לסייע לו בכל כוחנו", מסר אליה.