ג´רמי גימפל זוכה לתמיכת הרבנים ליאור וקלמנזון

הרב דב ליאור נפגש עם המתמודד הצעיר לרשימת "הבית היהודי" וחיזק אותו בדרכו הפוליטית. הרב בני קלמנזון טען כי "הציונות הדתית זקוקה לצעירים אשר ינהיגו את המדינה וייצגו אותה בעולם"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/10/12 20:43 יא בחשון התשעג

ג´רמי גימפל זוכה לתמיכת הרבנים ליאור וקלמנזון
יחצ, צילום: יחצ

ג'רמי גימפל, המתמודד הצעיר לרשימת "הבית היהודי", זוכה לתמיכת הרבנים דב ליאור ובני קלמנזון, אשר נפגשו עמו וחיזקו את דרכו במסגרת המרוץ הפוליטי.

גימפל נפגש השבוע עם הרב ליאור, שבירך אותו בחום ובברכת הצלחה. במקביל, שיגר השבוע הרב בני קלמנזון ראש ישיבת ההסדר עתניאל, הנחשב לאחד מן הרבנים של החלק המתון בציונות הדתית, מכתב תמיכה לגימפל, בוגר אחד המחזורים הראשונים של הישיבה בעתניאל.

(צילום: יחצ)

"ג'רמי הוא אחד הבוגרים המוכשרים ביותר והכריזמטיים ביותר של ישיבות הציונות הדתית. הוא גם תלמיד חכמים ואדם חכם, המנתח בעומק את המציאות. התורה והאידיאלים שלו מנחים אותו מה לעשות, והכישורים ויכולת ההתבטאות מאפשרים לו לפעול למען האידיאלים האלו. מליוני בני אדם בעולם לומדים על ישראל ועל יהדות מפיו של ג'רמי. הציונות הדתית זקוקה לצעירים אשר ינהיגו את המדינה וייצגו אותה ברמה הבין-לאומית", כתב הרב קלמנזוטן.

גימפל עצמו ציין כי "הברכות של שני הרבנים הגדולים האלו הן חיזוק גדול בשבילי, ובעזרת ה׳ אעשה כל שביכולתי כדי להוביל בשליחות למען עם ישראל ומדינת ישראל בכנסת". לדבריו, "לרב דב ליאור ולרב בני קלמנזון יש השקפות עולם שונות זו מזו, והם אפילו חלוקים בנושאים מסוימים, וזאת תפארתה של תורת ארץ ישראל והציונות הדתית- אלו ואלו דברי אלוהים חיים. אנחנו כציבור חייבים להתאחד ברמה הפוליטית, ברמה התורנית וברמה החברתית. באחדות לא חייבים להסכים אבל חייבים לכבד".

"אעשה הכל להוביל שבקדנציה הבאה נראה בסיעה משותפת את הגוונים עובדים יחד, עם חזון משותף ותכניות לעתיד. רק ביחד נצליח", הוסיף.