בנט תומך בדיין: המתיישבים צריכים להיות גאים בו ובדרכו

נפתלי בנט מביע תמיכה ביו"ר מועצת יש"ע על רקע כוונתו להצבעת אמון בהמשך מנהיגותו כיו"ר המועצה: "הוא תמיד פועל בצורה הנכונה לעם ישראל, גם אם הוא משלם מחיר אישי כבד"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/06/12 06:10 כז בסיון התשעב

בנט תומך בדיין: המתיישבים צריכים להיות גאים בו ובדרכו
Matanya-wikipedia, צילום: Matanya-wikipedia

נפתלי בנט, המתמודד בימים אלה לראשות מפלגת "הבית היהודי", מביע תמיכה ביו"ר מועצת יש"ע דני דיין, על רקע יוזמתו להצבעת אמון בדרכו.

כפי שדווח בכיפה, בעקבות ביקורת פנימית שהושמעה כלפיו בקרב חוגים בהתיישבות, החליט דיין לקרוא למליאת מועצת יש"ע להצביע אמון, או אי-אמון, במנהיגותו. דיין כתב לבכירים במועצה כי "שסע אידיאולוגי ואסטרטגי אינו יכול להיוותר ללא הכרעה" וכי "אם יובע אי-אמון בדרכי - חובה לבחור לאלתר מחליף שיוביל את ההתיישבות בדרך אחרת. אם אזכה באמון - אדע שאני פועל בסמכות וברשות".

בתגובה לדברים כתב בנט בעמוד הפייסבוק שלו כי "דני דיין הוא מנהיג אמת. הוא עזב את העולם העסקי בו הצליח בענק, ומקדיש את כולו לטובת עם ישראל וארץ ישראל. הוא אמנם אינו שומר מצוות פורמלי, אך הוא מקיים את מצוות יישוב ארץ ישראל בצורה מעוררת הערצה".

לדברי בנט, "בעשרות צמתי קבלת החלטות, הוא תמיד פועל בצורה הנכונה לעם ישראל, גם אם הוא משלם מחיר אישי כבד. הוא לעולם לא גולש לפופוליזם. הוא מקפיד על אמירת אמת. וגם כשיש חילוקי דעות הוא מנהל אותם בצורה עניינית, ערכית וישירה". לטענתו, "המתיישבים החיים ביהודה ושומרון צריכים להיות גאים שאיש נדיר זה עומד בראשם". בנט מסכם כי "אצלי ההכרעה ברורה - אני מאמין במנהיג דני דיין ובדרכו".