בנט נפגש עם אמסלם: "נבנה בית יהודי ענק ומשותף"

נפתלי בנט והרב ח"כ חיים אמסלם דנו בגיבוש מתווה לגיוס חרדים לצה"ל ובאפשרות לריצה משותפת לקראת מערכת הבחירות הבאה. אמסלם: "בנט מביא איתו מנהיגות צעירה ורעננה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/07/12 12:06 ו באב התשעב

בנט נפגש עם אמסלם: "נבנה בית יהודי ענק ומשותף"
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, המתמודד לראשות מפלגת "הבית היהודי", נפגש היום (ד') עם הרב ח"כ חיים אמסלם בביתו שבירושלים, בפגישה שעסקה בשרטוט מתווה משותף לשילוב החרדים בחברה הישראלית. השניים אף דנו בפתרון לבעיות הגיור, ובענייני השעה. בנוסף דיברו בפגישה על החיבור הטבעי בין הציונות הדתית לציבור החרדי, וב"משותף שמרובה על המפריד" כדבריהם.

הרב אמסלם סיפר לבנט על פעילותו לשילוב החרדים במעגל העבודה ובחרה הישראלית תוך שמירה על המאפיינים הייחודיים שלהם, וכן על בנו שהתגייס ליחידה קרבית - ובאותה הזדמנות התייעץ עם בנט, בעל הרקע הקרבי, לגבי המשך השרות המיועד לבנו. הרב אמסלם אף הצהיר בפגישה כי "בנט מביא איתו מנהיגות צעירה ורעננה למערכת הפוליטית".

"בשנים האחרונות הציונות הדתית סובלת ממגיפת פיצולים ומריבות. לא ברור תמיד ברור על מה רבים, ובינתיים הציבור נוטש, בהמוניו. ובצדק", אמר בנט בתום הפגישה, וציין כי "המריבות מאחורינו. נבנה בית יהודי ענק, שיקלוט את המוני היהודים-ציוניים בעם ישראל. ספרדים ואשכנזים, דתיים מסורתיים וחילונים. עם ישראל. יחד עם הרב חיים אמסלם ותנועתו, יחד עם האיחוד הלאומי. יחד עם מפוכחי הליכוד. כולם בני-ברית לאחדות".