בנט מבטיח: אשאר ב"בית היהודי" גם אם לא אבחר לראשות הרשימה

על רקע פרישתו של הרשקוביץ מהמרוץ לראשות המפלגה, מצהיר המתמודד נפתלי בנט כי גם אם לא ייבחר לראשות הרשימה, הוא מתכוון לכהן כח"כ מטעמה. "סירבתי להצעה לביטול הפריימריז", אמר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 23/10/12 12:42 ז בחשון התשעג

בנט מבטיח: אשאר ב"בית היהודי" גם אם לא אבחר לראשות הרשימה
יחצ, צילום: יחצ

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי", מבטיח כי יישאר ב"בית היהודי" גם אם לא ייבחר לראשות הרשימה, וכי בכוונתו לכהן כח"כ מטעם המפלגה לכנסת, זאת על רקע פרישתו של השר דניאל הרשקוביץ מהמרוץ לראשות המפלגה.

בראיון ל"גלי ישראל" גילה בנט כי הרשקוביץ ואורלב פנו אליו בהצעה לביטול הפריימריז לראשות המפלגה, אך הוא סירב. "חמישים ושניים אלף איש התפקדו בשביל משהו חדש עכשיו ברגע האחרון אומרים בוא תסיר את המועמדות נהיה בשלישיה שמסדרת את הדברים במקום חמישים ושניים אלף לא צריך פריימריז, מה זה הדבר הזה?!", אמר בנט.

הרשקוביץ, מצידו, מתח ביקורת על מטה בנט וטען כי "המטה שהציע ג'ובים היה המטה של נפתלי בנט אפילו הציעו לסדר לי את נשיא המדינה. ברור שכאן לא דובר על שילוב כוחות בפעולה פשוט ברמה נמוכה של פוליטיקה שאליה לא הייתי רגיל בעבר".

במטה בנט הגיבו לדברים בציניות וטענו: "בטח, הצענו לו גם את תפקיד נשיא ארה"ב. כעת אנחנו מתמודדים מול מציאות חדשה בה המתפקדים למפלגה יבחרו בין הפוליטיקה הישנה לבין הפוליטיקה החדשה".