בנט ואורלב משוכנעים: האיחוד בין ליברמן לנתניהו יחזק את "הבית היהודי"

המפץ הפוליטי בימין משחק לידי "הבית היהודי", שצפויה להתחזק על רקע האחדות בין נתניהו לליברמן לריצה משותפת לקראת הבחירות הבאות. בנט: "הציונות הדתית קיבלה חיזוק גדול"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/10/12 19:07 ט בחשון התשעג

בנט ואורלב משוכנעים: האיחוד בין ליברמן לנתניהו יחזק את "הבית היהודי"
לע´´מ, צילום: לע´´מ

מפץ פוליטי בימין: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ אביגדור ליברמן ירוצו במשותף לבחירות הקרובות. המטרה: ליצור "גוש חוסם" אשר יבטיח את כהונתו של נתניהו כראש הממשלה הבא.

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי", אמר הערב כי "היום הפכנו למחנה הלאומי החדש. כעת ברור שראש הממשלה הבא יהיה בנימין נתניהו והציבור צריך לבחור בין קואליציית נתניהו- שלי יחימוביץ, יריב אופנהיימר ויאיר לפיד לבין נתניהו, הבית היהודי והאיחוד הלאומי. אנו נשמיע בקול ברור את קולו של המחנה הלאומי שרוצה לשמור על ההתיישבות והביטחון ולהחזיר את הנשמה היהודית למדינת ישראל. הציונות הדתית קיבלה היום חיזוק גדול".

גם ח"כ זבולון אורלב חושב שהמהלך הדרמטי יסייע ל"בית היהודי". לדבריו, "האיחוד בין ליברמן ל'ליכוד' פתר לציבור הדתי לאומי את הדילמה הקיימת בכל מערכת בחירות למי להצביע - ליכוד או מפד"ל. כעת, אנו נותרנו האלטרנטיבה היחידה לימין והאופציה היחידה לחובי הכיפות הסרוגות והציבור הדתי לאומי. אנו קוראים כעת לכל הציבור הדתי לאומי לשוב הביתה ולהיות חלק מההצלחה של הציבור הדתי לאומי בבחירות הקרובות".

ח"כ מיכאל בן ארי טען כי האיחוד חושף את פרצופו האמיתי של הימין המתון. "הימין המזויף הולך וחושף את פרצופו. נתניהו וליברמן - הכל דיבורים. נתניהו התיישר עם מצע קדימה להקים מדינה פלסטינית ועכשיו גם ליברמן חושף את חוסר חוט השדרה האידיאולוגית, תאבת השלטון וחוסר הדרך", דברי בן ארי.