בנט בשיחות סגורות: כצל'ה, אלדד ובן ארי לא יהיו ברשימה שלי

נפתלי בנט, המתמודד לראשות "הבית היהודי", צוטט כאומר בשיחות סגורות: "אורי אריאל יהיה מספר 2 שלי". באיחוד הלאומי זועמים: מי זה בנט בכלל? מטה בנט מכחיש

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/09/12 08:04 טו באלול התשעב

בנט בשיחות סגורות: כצל'ה, אלדד ובן ארי לא יהיו ברשימה שלי
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

המתמודד לראשות "הבית היהודי", נפתלי בנט, צוטט כאומר בשיחות סגורות עם פעיליו כי אין בכוונתו לשלב ברשימה המאוחדת את חברי הכנסת יעקב (כצל'ה) כ"ץ, מיכאל בן אריה או אריה אלדד, במידה וייבחר לראשות הרשימה בפריימריז המתקיימים בימים אלה. תוכן השיחה החשובה פורסמה בסוף השבוע האחרון בעיתון ג'רוזלם פוסט.

על פי העיתון, בנט אמר כי ח"כ אורי אריאל יהיה "מספר 2" שלו ויקבל קדימות בקבלת תפקידים מיניסטריאליים כחלק ממשא ומתן קואליציוני. "אריה אלדד ומיכאל בן ארי יכולים להקים מפלגה ימנית-קיצונית ולרוץ עצמאית", אמר בנט לפעיליו, על פי העיתון.

ב"איחוד הלאומי" התייחסו בזלזול לדברי בנט. "תזכירו לי, מי זה נפתלי בנט?", תהה ח"כ אלדד. גורם בכיר במפלגה הוסיף: "הוא הרגע נכנס לפוליטיקה וכבר הוא חושב שכולם יעשו מה שהוא רוצה?". נחי אייל, מנכ"ל "תקומה" ומבכירי "האיחוד הלאומי", אמר אתמול כי "מסתבר כי צניעות וענווה אינם חלק מארגז הכלים של יועציו האסטרטגיים. ניתן אולי לייחס התבטאות זו לצעירותו הפוליטית של נפתלי מתוך תקווה שהתנהלות זו לא תאפיל על רצון הציבור לריצה משותפת לבחירות הבאות".

במטה בנט ציינו בתגובה לכיפה כי "הדברים שפורסמו הינם חסרי שחר ומטרתם לפגוע בנפתלי בנט ובאחדות בציונות הדתית. בנט שוחח גם בסוף השבוע האחרון עם חברי הכנסת של האיחוד הלאומי והייתה הסכמה על הצורך ללכת לאחדות בין המפלגות על מנת ליצור כוח משפיע שנתניהו לא יוכל שוב להתעלם ממנו".