בן גביר ומרזל ירוצו עם בן ארי לכנסת

השלושה יובילו מפלגת ימין עצמאית שתרוץ מימין למפלגה המגזרית המאוחדת, ממנה נדחקו. בן ארי: בניגוד לרוב המועמדים לכנסת שרק מדברים, העשייה של בן גביר ומרזל הולכת לפניהם

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/10/12 20:16 יב בחשון התשעג

בן גביר ומרזל ירוצו עם בן ארי לכנסת
יחצ, צילום: יחצ

פעילי הימין ברוך מרזל ועו"ד איתמר בן גביר מצטרפים לח"כ מיכאל בן ארי למפלגה עצמאית שתרוץ לכנסת הבאה. השלושה יעמדו בראשות מפלגה אליה יצטרפו בשבועות הקרובים בכירים נוספים בימין. במרכז סדר היום המפלגתי: מאבק נגד חברי הכנסת חנין זועבי ואחמד טיבי, כמו גם מאבק נגד המסתננים.

"אני שמח שחבריי לדרך נבחרו על ידי הנהלת התנועה להיות המועמדים לכנסת אחרי ברשימה", אמר ח"כ בן ארי לכיפה. "אין ספק שמרזל ובן גביר יכניסו לכנסת אמינות וחוזק וייסיעו רבות במאבק באויב בתוככי הכנסת. בימים בהם רוב המועמדים לכנסת הם אנשים שיודעים לדבר יפה אך לא מתכוונים לעשות מעשים, יש יתרון אדיר בהצבת שני מועמדים שהעשייה שלהם הולכת לפניהם במשך שנים רבות".

עו"ד בן גביר אמר כי הוא "מקווה שהציבור ייתן לנו כח להמשיך את העשייה בכנסת. בכל יום אני נתקל בעשרות תגובות חיוביות מעם ישראל ומאמין שהאנשים האלה יהפכו אותנו להפתעת הבחירות ויאפשרו לנו ללמד את אחמד טיבי וחנין זועבי שעם ישראל לא פראייר".

ברוך מרזל כיהן כיו"ר "תנועת ארץ ישראל שלנו" והוא פעיל במשך מספר עשורים למען עם ישראל. הוא תושב חברון שנפצע במלחמת לבנון הראשונה, עמד בראש מבצעי התיישבות רבים, היה יד ימינו של הרב כהנא. לצד פעילותו הפוליטית הוא מפעיל מוסדות חסד רבים.

איתמר בן גביר (36) לאחרונה הוסמך כעורך דין, שימש בשנים האחרונות כעוזרו הפרלמנטרי של מיכאל בן ארי וניהל מאבקים רבים בזירה המשפטית. הזוכה ביותר מארבעים וארבע פעמים ועתר לבג"צ כדי לאפשר צעדות באום אל פחם וזכה בעתירותיו.