בן ארי: אורבך מבקש למעשה לפלג את הציבור

ח"כ בן ארי מגיב לדבריו של ח"כ אורי אורבך שטען כי איחוד בין מפלגות המגזר יביא לאיבוד קולות המצביעים. "אורבך וחבריו מבקשים לשאת שם ´האחדות´ לשווא", טוען בן ארי

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 22/07/12 10:56 ג באב התשעב

בן ארי: אורבך מבקש למעשה לפלג את הציבור
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח"כ מיכאל בן ארי תוקף היום (א') את ח"כ אורי אורבך בעקבות התבטאויות שפורסמו בשמו בסוף השבוע האחרון בראיונות שהעניק ל"מקור ראשון" ו"גלי ישראל", בהם טען כי אין בכוונתו לתמוך בהשתפותו של בן ארי במסגרת רשימה משותפת בין "הבית היהודי" ל"איחוד הלאומי" לקראת הבחירות הבאות.

באותם ראיונות טען אורבך, שהוביל את החתימה על ההסכם לריצה משותפת בין שתי המפלגות מול ח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, כי "הרבה קולות עלולים ללכת לאיבוד אם נרוץ ביחד". במטה בן ארי טוענים מנגד כי הדברים "עומדים בסתירה למהלך האחדות שמבקשים להוביל בציונות הדתית, ובניגוד להצהרות חברי הכנסת של האיחוד הלאומי יעקב כץ ואורי אריאל כי הם חפצים בהליכה משותפת של כל הפלגים והזרמים בציונות הדתית".

בלשכתו של בן ארי טוענים בתגובה לכיפה כי "הדברים מעידים יותר מכל על אומרם. לצערנו נראה כי מה שהיה הוא שיהיה ואורבך מבקש לחזור על טעויות העבר. רק חבל שהוא וחבריו מבקשים לשאת את שם 'האחדות' לשווא בעוד שלמעשה הם מבקשים להדיר ולפלג את הציבור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן