אנשי המפד"ל בבאר שבע בעד אורלב

מאבק פנימי בבאר שבע: לאחר שאבי וורצמן הודיע על תמיכה בנפתלי בנט, הודיעו הנציגים המוניציפאליים של המפד"ל בבאר שבע על תמיכה באורלב לראשות המפלגה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/10/12 12:10 כג בתשרי התשעג

אנשי המפד"ל בבאר שבע בעד אורלב
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

המחנה המגזרי-פוליטי בבאר שבע מתפצל בעקבות הבחירות בבית היהודי: לאחר שאבי וורצמן, המתמודד לרשימת המפלגה, הודיע היום (ג') על תמיכה בנפתלי בנט, הודיעו חברי הסניף ו-2 נציגיה המוניציפאליים של המפד"ל בבאר שבע על תמיכה בזבולון אורלב לראשות הרשימה.

במכתב שהעבירו לאורלב כתבו הנציגים כי "אנו חברי הציונות הדתית בבאר שבע חברי מועצה, רבנים, אנשי ציבור והנוער, תומכים בך לראשות המפלגה הבית יהודי ובע"ה נעשה ונצליח". על המכתב חתומים הרב רחמים פיניש ראש ישיבת בני עקיבא באר שבע, מר יצחק מרציאנו חבר מועצת העיר, הרב גדי מאזוז חבר מועצת העיר ומנהל הגרעין התורני אוהל שלמה, יושב ראש סניף הבית היהודי מפד"ל בבאר שבע אהרון זנה וחבר המרכז איציק מימון.

נזכיר כי וורצמן, סגן ראש עיריית באר שבע, הודיע על תמיכה בבנט ואמר כי "אין ספק שמשהו חדש מתחיל בבית היהודי. נפתלי בנט מביא איתו כוח חדש שיגרום לכך שסוף סוף יספרו אותנו. חיזוק לעולם התורה, חיזוק למנהיגות, חיזוק שידליק את האש בעיניים לדור הצעיר. לקראת הבחירות הקרובות, ברור שבלי תוספת משמעותית במספר המנדטים לא נוכל לעשות דבר. יחד נחזיר ציבור ענק הביתה ונביא כוח ציבורי שיגרום לבית היהודי ולציונות הדתית להיות חלק משמעותי ומשפיע בהנהגת המדינה".