איילת שקד גייסה תלמידי ישיבות למטה הפריימריז שלה

זאת במטרה למתן את תדמיתה כמועמדת הלא-דתייה לרשימת "הבית היהודי". תדהר בביאן בוגר "שבי חברון" ואביתר איזקס בוגר ישיבת קרני שומרון, ירכזו את פעילות מטה הפריימריז שלה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/07/12 13:09 יט בתמוז התשעב

איילת שקד גייסה תלמידי ישיבות למטה הפריימריז שלה
יחצ, צילום: יחצ

איילת שקד, המתמודדת הלא-דתייה לרשימת "הבית היהודי", גייסה לשורותיה שני פעילים מרכזיים, בוגרי ישיבת "שבי חברון" וישיבת קרני שומרון, כדי לסייע לה בחיזוק תדמיתה המגזרית כחלק מהמירוץ לפריימריז.

שקד מינתה היום (ב') לתפקיד רכז שטח ארצי את תדהר בביאן, בן 22 מגבעת זאב, תלמיד בישיבת "שבי חברון", שלמד בעבר במכינה בעצמונה. בביאן סיפר על שיתוף הפעולה כי "מבחינתי איילת שקד היא הדוגמא הטובה ביותר לאדם חילוני עם ערכים חזקים שיש לנו הרבה מה ללמוד ממנו, הן בנושא האידואולוגי והן במסירות האין סופית לעם ישראל, ובכך להפוך את 'הבית היהודי' למפלגה בעלת אידיאולוגיה דתית לאומית אשר עוסקת בכלל ישראל".

בנוסף מינתה שקד לתפקיד רכז פעילות את אביתר איזקס, בן 23 מפתח תקווה, תלמיד ישיבת ההסדר קרני שומרון. "הצטרפתי לאיילת כי הרגשתי שאחרי שנים של קיפאון ופסימיות מתעורר פה משהו גדול יותר שאני רוצה לתת לו ולהיות חלק ממנו ואיילת מייצגת את השינוי הזה בצורה הטובה ביותר", הוא מתאר.

שקד ציינה היום לכיפה כי היא "שמחה להרגיש ב'בית היהודי' כמו בבית, וההתגייסות של המתנדבים הרבים, בישיבות, במכינות, בגרעינים התורניים - מביאה בשורה חדשה אליה מצטרף כעת קהל חילוני עצום שמוצא בית יהודי אמיתי".