איילת שקד – בין 50 הנשים המשפיעות בישראל

העיתון "גלובס" הכתיר את שקד, המתמודדת לרשימת "הבית היהודי", כאחת הנשים המצויות בעמדות המפתח הבכירות במדינה. עוד ברשימה: שלי יחימוביץ´, שרי אריסון ודפני ליף

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/09/12 17:58 כה באלול התשעב

איילת שקד – בין 50 הנשים המשפיעות בישראל
יחצ, צילום: יחצ

העיתון "גלובס" דירג את חמישים הנשים המשפיעות בישראל וציין בתוכן גם את איילת שקד, לשעבר יו"ר תנועת "ישראל שלי" המתמודדת כיום בפריימריז למפלגת "הבית היהודי".

בדרוג מופיעות לצד שקד גם שלי יחימוביץ', שרי אריסון, החשבת הכללית באוצר מיכל עבאדי, עפרה שטראוס, דפני ליף, אילנה דיין, הגולשת לי קורזיץ, זהבה גלאון, ענת גוב ונשים נוספות. בעיתון ציינו כי הדירוג "מציג את הנשים בעמדות המפתח הבכירות ביותר במדינה שפרצו דרך השנה".

שקד אף התראיינה לעיתון וציינה כי המהלך החשוב ביותר שהובילה השנה הוא "העיסוק בנושא המסתננים והבעת עמדה לא פופולרית, שיצרו שינוי גישה. אנשים חשבו שמדובר בפליטים וערבבו את הנושא עם ילדי הזרים, התקשורת הייתה מגויסת לטובתם וגם הפוליטיקאים, והיום המצב שונה - אבל עדיין אין פתרון. המטרה היא לעצור את השטף ולהפסיק את העסקתם, אבל הגבול לא סגור. מצער שרק אלימות הוציאה את הבעיה מחוץ לגבולות השכונות הדרומיות בתל-אביב, כי עד אז התושבים ערכו עשרות הפגנות מאופקות שלא זכו אפילו לסיקור, לעומת קייטנות ילדי עובדים זרים".

עוד הוסיפה שקד כי "הדמות המבטיחה שלה" היא העיתונאית סיון רהב מאיר ואשת השנה שלה היא שלי יחימוביץ', אשר "זכתה במרוץ לראשות מפלגת העבודה וניצחה את המנגנון והעסקנים".