אורלב קורא לפרישה מיידית של "הבית היהודי" מהקואליציה

לאחר דחיית "חוק ההסדרה" החל ח"כ זבולון אורלב לשכנע את חבריו לסיעה לפרוש מיידית מהממשלה. כדי לחזק את המהלך, פנה אורלב לגולשי הפייסבוק וביקש מהם להביע פומבית את עמדתם

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 07/06/12 18:27 יז בסיון התשעב

אורלב קורא לפרישה מיידית של "הבית היהודי" מהקואליציה
עוזי זליגר, יחצ, צילום: עוזי זליגר, יחצ

ח"כ זבולון אורלב קורא היום (ה') לחברי סיעתו, "הבית היהודי", לפרוש מהקואליציה בשל החלטת מליאת הכנסת לדחיית "חוק ההסדרה", אתמול, בלחץ שהפעיל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לשכתו של אורלב מסרה היום לכיפה כי מאז ההצבעה אתמול, מוצפת הלשכה בהודעות תמיכה במהלך ודרישה לפרוש מהממשלה. אורלב, שתומך בפרישה מיידית, החליט לערוך היום סקר מקוון באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי שלו, זאת במטרה לגייס את דעת הקהל לטובת קידום ההחלטה בקרב חברי הסיעה.

יודגש כי לקריאתו של אורלב בדבר פרישה מהקואליציה אין כעת משמעות סיעתית, זאת בשל מצבו הרפואי של ח"כ אורי אורבך, עליו דיווחנו לראשונה בכיפה. אורבך, אחד משלושת חברי הסיעה, מאושפז השבוע בבית החולים והוא איננו מקיים פעילות פרלמנטרית. בשל מצבו גם נבצר ממנו להצביע בעד "חוק ההסדרה", אתמול.

"הסקר בפייסבוק ייתן לי להבין את רוח קהל תומכי המפד"ל לגבי ישיבה בממשלה. אמנם לא מדובר על מחקר מדעי אבל בהחלט כזה שייתן כיוון לגבי הדעה של הציבור", אמר היום אורלב לכיפה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן