אורלב נפצע קל מאוד בתאונת דרכים בירושלים

ח"כ זבולון אורלב נפצע באורח קל מאוד בתאונת דרכים שאירעה בשכונת גילה בירושלים. הוא התפנה בעצמו לבדיקות רפואיות בבית החולים "שערי צדק". אורלב: "יצאתי בנס"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/08/12 20:30 יז באב התשעב

אורלב נפצע קל מאוד בתאונת דרכים בירושלים
עמוד הפייסבוק של אורלב, צילום: עמוד הפייסבוק של אורלב

ח"כ זבולון אורלב, המתמודד לראשות "הבית היהודי", נפצע הערב (א') באורח קל מאוד בתאונת דרכים, בשכונת גילה בירושלים. אורלב התפנה בעצמו לבדיקות רפואיות בבית החולים "שערי צדק".

המשטרה החלה לחקור את נסיבות התאונה. ממד"א ירושלים וממשטרת ישראל נמסר כי אורלב ונהג הרכב השני נפצעו באורח קל מאוד וכי נסיבות האירוע טרם ברורות.

אורלב סיפר לכיפה כי "בעת שחזרתי מגוש עציון מטקס הפרידה מהמתנדבות של השירות הלאומי, אירעה לי תאונת דרכים בעת ששנהגתי ברכבי. רכב חצה באור אדום את צומת גילה ופגע ברכב שלי ובי בעוצמה רבה. כתוצאה מהתאונה נפתחו כריות האוויר והרכב שנהגתי בו נפגע באופן קשה. אני חטפתי מהלומה שלא חוויתי מעולם. פוניתי באופן מהיר לחדר המיון בשערי צדק".

אורלב ציין כי "מבדיקות ראשוניות שנערכו לי עולה כי יצאתי בנס מהתאונה ללא נזקים מיידים. נשארתי להשגחה למספר שעות ואני מקווה כי במהלך הלילה אשתחרר ואוכל להמשיך מחר בשגרת יומי. מדיווח המשטרה שהגיע לידי עולה כי המצלמות וידאו אמנם שהרכב הפוגע חצה את הצומת באור אדום וכך גם העידו נהגים רבים שהיו עדים לתאונה".

"אני מודה לקב"ה שיצאתי בנס מהתאונה שכל מי שרואה את הרכב מבין שהתאונה יכלה להסתיים באופן טרגי", הוסיף וציין אורלב.

באורח מוזר, המירוץ לראשות "הבית היהודי" התאפיין במספר אירועים רפואיים חריגים, כשגם השר דניאל הרשקוביץ וגם ח"כ אורי אורבך אושפזו בבית החולים. הרשקוביץ אושפז למשך של פחות מיממה לאחר שחש ברע ושוחרר לאחר בדיקות וח"כ אורבך אושפז למשך למעלה מחודשיים לאחר זיהום בו הסתבך.