אורלב יודיע על מועמדותו לראשות "הבית היהודי"

ח"כ זבולון אורלב יקיים כנס פעילים בראשית השבוע הבא, במהלכו יציג את קמפיין ההתמודדות שלו לראשות "הבית היהודי", לאחר שזה גובש בשבועות האחרונים

חדשות כיפה אורי פולק 10/05/12 11:26 יח באייר התשעב

אורלב יודיע על מועמדותו לראשות "הבית היהודי"
יוסי זליגר, יחצ, צילום: יוסי זליגר, יחצ

ח"כ זבולון אורלב, יו"ר המפד"ל, הודיע היום (ה') על כוונתו לקיים כנס פעילים ביום שני הקרוב, במהלכו הוא יציג את מועמדותו לתפקיד יו"ר מפלגת "הבית היהודי", במסגרת הפריימריז למפלגה המתקיימים בימים אלה.

בכנס, שיתקיים בישיבת "בני עקיבא" בגבעת שמואל, ישא אורלב דברים בפני הפעילים ויקרא להם לפעול ולסייע להתפקדות נרחבת למפלגה. כמו כן צפוי אורלב להציג את הקמפיין שלו, שגובש בשבועות האחרונים. אורלב הוא למעשה המועמד הראשון בפריימריז המציג בשלב זה קמפיין מסודר. במקביל אליו צפוי להתמודד גם יו"ר המפלגה, השר דניאל הרשקוביץ. ח"כ אורי אורבך טרם החליט בשלב זה על ריצה לראשות המפלגה.

לאחר שועדת המפקד של "הבית היהודי" החליטה להקדים את מועד הפריימריז לפני כשבוע, לוח הזמנים חזר לתכנון המקורי, בעקבות ממשלת האחדות שהקים ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר "קדימה" שאול מופז. אורלב אמר השבוע כי "גם הניסיון העשיר לא יכול להכין אותך להפתעות מהסוג הזה. המשמעות הפוליטית הפנימית שמועדי המפקד חוזרים להיות כרגיל. אנו נשמור על כך שהאחדות החשובה כל כך לעם ישראל לא תהיה במחיר פינוי תושבי גבעת האולפנה".