אורלב: בנט זנח את מנגנוני המפלגה, פריימריז לראשות הוא לא "כוכב נולד"

בכנס פעילים תקף ח"כ זבולון אורלב את נפתלי בנט וטען כי "הפתקאות בקלפי קובעות ולא הפייסבוק". לדבריו, "גם מי שהצליח לעשות כסף בהייטק צריך להבין שהמפלגה היא לא סטארט-אפ או עסק כלכלי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 30/10/12 21:04 יד בחשון התשעג

אורלב: בנט זנח את מנגנוני המפלגה, פריימריז לראשות הוא לא "כוכב נולד"
מטה אורלב, צילום: מטה אורלב

ח"כ זבולון אורלב קיים הערב (ג') כנס פעילים בגבעת שמואל, בו השתתפו כ-300 נציגים אשר התנדבו למטה אורלב, לפעילות מאסיבית לקראת הישורת האחרונה של הפריימריז ב"בית היהודי". במהלך הכנס הדגיש אורלב כי "הפתקאות בקלפי קובעות - לא הפלאיירים, המודעות בעיתונים או הפייסבוק".

"לא הזירה הווירטואלית באינטרנט קובעת ולא הכסף יקנה את המתפקדים ואת המפלגה אלא אתם, הפעילים, האנשים שנושאים על גבם את התנועה, אתם תקבעו", ציין אורלב. לדבריו, "יש לנו רוב ברור בקרב המתפקדים. צריך לשמור את הקשר עמם ולוודא שאינם הולכים שבי אחרי תעמולת כזב ולהביא אותם להצביע ביום שלישי הבא".

("בנט הפגין חוסר כבוד לעבודת השטח", כנס הפעילים הערב. צילום: מטה אורלב)

אורלב תקף במרומז את נפתלי בנט המתמודד מולו לראשות המפלגה וטען כי "גם מי שהצליח בהייטק להתעשר צריך לדעת שהמדינה היא לא עסק כלכלי והמפלגה היא לא סטארט-אפ. מנהיגות פוליטית היא לא תחביב ולא תחרות 'כוכב נולד' שמנצחים בה ב-SMS".

עוד טען אורלב כי "המחנה השני (מחנה בנט - א.פ) כמעט ולא הגיש מועמדים למועצות הסניפים ולוועידה. זה מוכיח טירונות פוליטית: לא רק שבכך הפגין חוסר כבוד וחשיבות לעבודת השטח ופעילי המפלגה, אלא אי אפשר לשלול שאולי יש כאן כוונה לא לספור אתכם גם בעתיד ולבטל את הוועידה ומועצות הסניפים".

ממטה בנט נמסר בתגובה לדברים כי "ח"כ אורלב הוא פרלמנטר חרוץ ומצטיין ויש לנו הערכה רבה לפועלו. בבחירות הקרובות הבית היהודי יחזור להיות מפלגה חיה, תוססת וחזקה, עם מנהיגות שתוציא אותה ממשבר שלשות המנדטים. משהו חדש מתחיל".