אורבך הודיע על תמיכה בבנט לראשות "הבית היהודי"

השניים הודיעו במסיבת עיתונאים משותפת כי בכוונתם לפתוח את שורות המפלגה כך שתחדל להיות מגזרית. נפתלי בנט: "הציבור לא מאמין בסקטוריאליות. אם לא נפנה לכולם – נכחד"

חדשות כיפה אורי פולק 22/05/12 15:06 א בסיון התשעב

אורבך הודיע על תמיכה בבנט לראשות "הבית היהודי"
יח"צ, צילום: יח"צ

ח"כ אורי אורבך הודיע היום (ג') על תמיכתו בנפתלי בנט לראשות מפלגת "הבית היהודי", זאת במסגרת הפריימריז למפלגה. בנט ואורבך קיימו היום מסיבת עיתונאים משותפת בכנסת, במהלכה הודיעו כי בכוונתם "לפתוח את שורות המפלגה כך שתחדל להיות מגזרית".

"יש להחזיר את הציונות למקום שמגיע לה בסדר היום הציבורי", אמר אורבך, "אנחנו צריכים בפוליטיקה את נפתלי ואנשים כמוהו. הוא ראוי להוביל את הרשימה, מפני שהוא יודע לאן צריך ללכת. הגיע הזמן להוביל בכל הסוגיות שעל סדר היום של מדינת ישראל".

בנט אמר במסיבת העיתונאים כי "אנחנו הולכים למהפכה, האלטרנטיבה לצאת למהפכה להפוך מבית של דתיים לכלל ישראלים: דתיים, חילונים ונשים". בנט הוסיף כי "אנחנו צריכים לפנות לכלל ישראל, הציבור כבר לא מאמין בסקטוריאליות. הוא הולך ל"ליכוד". אם לא נפנה לכולם - נכחד".

השניים ציינו כי בכוונתם לפעול למימוש מלא עם "האיחוד הלאומי" ולהקמת מפלגה ימנית גדולה, לא סקטוריאלית, אשר "תשפיע על החברה ותשנה את סדר היום במדינת ישראל".