אבי וורצמן תומך בבנט לראשות הרשימה

וורצמן, שהיה מועמד לראשות רשימת הציונות הדתית בבחירות הקודמות מול השר הרשקוביץ, אמר כי בנט "מביא איתו כוח חדש שיגרום לכך שסוף סוף יספרו אותנו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/10/12 09:07 כג בתשרי התשעג

אבי וורצמן תומך בבנט לראשות הרשימה
יחצ, צילום: יחצ

אבי וורצמן, המתמודד לרשימת "הבית היהודי", הודיע היום (ג') על תמיכתו בנפתלי בנט לראשות הרשימה. וורצמן, שהיה מועמד לראשות רשימת הציונות הדתית בבחירות הקודמות מול השר הרשקוביץ, מכהן כסגן ראש עיריית באר שבע, ממונה על תיק הרווחה והקהילה, מיסד "בית מוריה" הגרעין התורני הגדול בישראל ומנהלו בעבר.

נפתלי בנט אמר במהלך סיור משותף שקיימו בבאר שבע כי "אבי וורצמן הוא איש עם קבלות על עשייה בתחום החינוך והחברה. הוא מביא איתו ניסיון רב והצלחות מוכחות, ויותר מכל הוא איש של אנשים שחי את השטח".

"במהלך פעילותו אבי הוכיח עצמו כבולדוזר, המכיר את המערכות המוניציפאליות והממשלתיות לעומקן", הוסיף בנט, "יחד נחזק את המהפכה החינוכית שמובילים הגרעינים התורניים ומוסדות התורה והחינוך של הציונות הדתית בכל רחבי הארץ. הגיע הזמן שבו לא יוכלו להתעלם מאיתנו, אנחנו נחזיר את המצביעים הביתה". עוד אמר בנט כי הוא "תומך באבי ורואה בו שותף משמעותי לדרך שצריך להיכנס במקום גבוה ברשימה לכנסת"

וורצמן אמר במהלך פגישה, שקיימו בעיריית באר שבע, כי "אין ספק שמשהו חדש מתחיל בבית היהודי. נפתלי בנט מביא איתו כוח חדש שיגרום לכך שסוף סוף יספרו אותנו. חיזוק לעולם התורה, חיזוק למנהיגות, חיזוק שידליק את האש בעיניים לדור הצעיר. לקראת הבחירות הקרובות, ברור שבלי תוספת משמעותית במספר המנדטים לא נוכל לעשות דבר. יחד נחזיר ציבור ענק הביתה ונביא כוח ציבורי שיגרום לבית היהודי ולציונות הדתית להיות חלק משמעותי ומשפיע בהנהגת המדינה".