הבית היהודי נגד הבית היהודי?

במודעה שפורסמה, הדומה למודעות קודמות של הבית היהודי, תוקפת חגית משה את החלטתו של חיים גורן, יו"ר סניף הבית היהודי בתל אביב, לחבור לחרדים ברשימה למועצת העיר. חגית משה: "לא אנחנו פרסמנו את המודעה"

חדשות כיפה מירב כהן 23/08/18 10:53 יב באלול התשעח

הבית היהודי נגד הבית היהודי?
צילום: ללא

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות והחרבות מתחדדות. בעלון 'שביעי' יצא פרסום שבו נראה כי חגית משה, ראש סניף הבית היהודי בירושלים, תוקפת את ראש הסניף של המפלגה בתל אביב, חיים גורן על החלטתו לחבור לרשימה החרדית 

הקמפיין של הבית היהודי בבחירות המקומיות בירושלים עורר סערה כאשר הופנתה טענה למועמדים המובילים לראשות העיר; זאב אלקין, משה ליאון ועופר ברקוביץ' על כך שהמטרה שלהם היא "לסגור דיל" עם החרדים. חגית משה, יושב ראש הבית היהודי בירושלים כתבה בתגובה לטענות הקשות שהופנו כלפי הקמפיין כי גם היא לא אהבה את הקמפיין ולכן החליטה לגנוז אותו. מי שאחראי לקמפיין הוא איש התקשורת יהושע מור יוסף.

בסניף הבית היהודי בתל אביב יש זעם רב על יו"ר הסניף, גורן, על החלטתו לחבור לחרדים פעם נוספת. עכשיו נראה שגם הסניף בירושלים מצטרף למחאה ותוקף בחריפות את ההחלטה של היו"ר. 

הקמפיין הירושלמי נגד ההחלטה התל אביבית

הקמפיין הירושלמי נגד ההחלטה התל אביביתצילום: ללא

מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, אמר בתגובה לכיפה כי "הפרסום לא יצא מבית המפלגה בירושלים. גורמים שרוצים בהפלתה של חגית משה הפיצו את הפרסום." לדבריו הם בודקים כעת מי עומד מאחורי המודעה, אך ציין כי הם תומכים בהחלטתו של גורן לחבור לחרדים סניף התל אביבי. 

חגית משה, יו"ר הסניף הגיבה ל'כיפה' על הדברים : "נכון הבית היהודי בירושלים תמיד מנצח. נכון הקמפיין שלנו מקורי ומעורר עניין. אבל הפעם, זה לא אנחנו. אנחנו עסוקים יום וליל בחיזוק הבית היהודי בירושלים. אין לנו שום מעורבות בתל אביב" 

חיים גורן, יו"ר סניף הבית היהודי בתל אביב מסר ל'כיפה' כי מפלגת הבית היהודי תומכת באופן חד משמעי בסיעת "מאמינים" ובהחלטת סניף תל אביב לחבור לנסיעות נוספות. "סיעת הבית היהודי בתל אביב גאה להוביל מהלך של איחוד כלל הגורמים העיר שהזהות היהודית והחינוך השורשי חשובים להם, החל מחילוניים מאמינים, מסורתיים, עולים חדשים, ציבור דתי לאומי, ועד לציבור החרדי.
אנו פועלים באופן חיובי למטרות חשובות, התחייבתי אישית לקמפיין פוזיטיבי ולכן אני מצר על כל התנגחות שכל מטרתה פגיעה ותו לא. אשמח לקבל ביקורת בונה וחיובית לגופו של עניין מכל מי שבא ופונה אלי ישירות".