הבית היהודי בגבעתיים מתגאה בתמיכה בלהט"בים

סניף 'הבית היהודי' בגבעתיים פרסם מודעה בה הם סולחים ל'מרצ' על האשמות ש'הבית היהודי' בעיר גורם ל"הדתה" ואמרו: "מרצ הם אלו שנמנעו בתקציב הלהט"בים ואנחנו תמכנו"

חדשות כיפה גלעד כהן 18/10/18 20:30 ט בחשון התשעט

הבית היהודי בגבעתיים מתגאה בתמיכה בלהט"בים
הבית היהודי גבעתיים, צילום: הבית היהודי גבעתיים

אחרי הקמפיין של רשימת 'הבית היהודי' בעיר רמלה נגד התבוללות בה נראית אישה עם רעלה ומתחתיה הכיתוב "היית רוצה שהבת שלך תראה ככה?", ברשימת 'הבית היהודי' בגבעתיים פרסמו מודעה ליברלית הפוכה לגמרי. 

כחלק מקמפיין 'הבית היהודי' בגבעתיים פורסמה מודעה בה נראים חברי הרשימה בעיר כשברקע נמצאת רשימת ההישגים שלהם. בין ההישגים, שמירה על הסטטוס קוו בשבת, מתן תקציב לקהילה הלהט"בית ושירת נשים. המודעה של רשימת 'הבית היהודי' התפרסמה לאחר קמפיין שהתנהל נגדם מטעם רשימת 'מרצ' בעיר בה הם טענו כי 'הבית היהודי' גורם ל"הדתה" בעיר וכי הוא מזיק לתושבי גבעתיים. 

המודעה בגבעתיים

המודעה בגבעתייםצילום: יח"צ

בארגון ליב"ה טוענים כי מדובר בניסיונות של הרשימה להיפתח לקהלים נוספים ולהגדיל את מעגל התמיכה. "לא הגיוני שברשימת 'הבית היהודי' מספרים בגאווה איך בזמן כהונתם כחברי מועצה, כאשר ראש המפלגה משמש גם כמשנה לראש העיר, מתוך החנויות הפתוחות בשבת לא נסגרה אף חנות נוספת בעיר. עוד הם מתגאים בכך שאת מופע 'חגי תשרי' אותו הם יזמו הובילה השנה זמרת, שרית חדד, דבר שכמובן מנוגד להלכה ומדיר תושבים רבים שלא מעוניינים במופעי תרבות בניגוד למסורת."

עוד אומרים בליב"ה, "מעניין לראות האם המפלגה הדתית בעיר תנסה בקמפיין שלה גם להבטיח שתפעל לחיזוק היהדות והשבת בעיר ובמערכת החינוך העירונית, או שלמען המטרה של היפתחות לקהלים 'חדשים ומגוונים' תנטוש את ערכיה הבסיסיים." כך אומרים בארגון ליב"ה.

מרשימת הבית היהודי בגבעתיים טרם התקבלה תגובה