הבית היהודי בבחירות המקומיות: ראשי ערים ועשרות נציגים במועצות ברחבי הארץ

חמישה ראשי ערים של מפלגה ו-118 נציגי המפלגה במועצות השונות נבחרו בבחירות המקומיות ברחבי הארץ. השר בנט: ״יום אדיר לתנועה״

חדשות כיפה יהונתן קליין 31/10/18 13:46 כב בחשון התשעט

הבית היהודי בבחירות המקומיות: ראשי ערים ועשרות נציגים במועצות ברחבי הארץ
בנט ושקד. הצלחה בבחירות המקומיות, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

חמישה ראשי ערים, נציגים חדשים במועצות בשישה ערים, ו-118 נציגים בסך הכל במועצות ברחבי הארץ, אלו הישגי מפלגת הבית היהודי בבחירות המוניציפאליות. ראשי הערים: אליהו ללו זוהר בקריית מלאכי (כהונה שנייה), אלון דוידי בשדרות, ז'קי לוי בבית שאן, רועי לוי בנשר וטל אוחנה בירוחם. 

ב-6 ערים בהן לא היו למפלגה נציגים בקדנציה האחרונה, ייכנסו כעת נציגי ‘הבית היהודי׳ למועצת העיר, ובסך הכל - 118 נציגים של הבית היהודי במועצות ברחבי הארץ

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט: ״יום אדיר לתנועת הבית היהודי, ובע״ה התנופה בשטח תבוא לידי ביטוי גם ברמה הלאומית. הבית היהודי הוא הבית של הציבור בישראל, בכל עיר, מושב וכפר. בתשומת לב, בסבלנות ובתחושת שליחות אמיתית, נציגינו בכל רחבי הארץ הפכו את עצמם להנהגה אמיתית וכתובת לכל נושא עבור המוני תושבים מצפון ועד דרום. בחודשים האחרונים פעלנו במרץ על מנת לחזק את המפלגה ומועמדיה במקומות השונים. היום אנחנו רואים את התוצאות, ועל כך אני רוצה לשלוח את תודתי. תודה שבחרתם בנו לעוד 5 שנים של עשייה. בית יהודי חזק – עם ישראל חזק״. 

מנכ״ל הבית היהודי, ניר אורבך: ״תוצאות הבחירות הם פרי עבודה משותפת של הנהגת הבית היהודי לצד הנציגים והנציגות ברשימות השונות. היינו עדים במהלך החודשים האחרונים לעבודה יוצאת מהכלל של  הפעילות והפעילים הנפלאים שלנו יחד עם המערכות המקצועיות של המפלגה. ביחד בנינו כבר כעת בסיס לצמיחת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת״. 

ששה ערים בהן לא היו בקדנציה האחרונה נציגים של המפלגה במועצת העיר / היישוב, נבחרו כעת נציגיה של המפלגה, על פי הפירוט הבא: רמלה - 2, נשר - 1, מעלות - 1, בנימינה - 1, בית אריה - 1, אשקלון - 1.

בנוסף, ראש עיריית קריית מלאכי, אליהו ללו זוהר, נבחר לקדנציה נוספת ובכך ימשיך את העשייה שהוביל בחמש השנים האחרונות. כמוהו גם אלון דוידי שנבחר פעם נוספת לראשות עיריית שדרות (מועמד משותף לבית היהודי והליכוד). 
כמו כן, לראשות עיריית בית שאן נבחר ג'קי לוי (מועמד משותף לבית היהודי והליכוד), בנשר נבחר רועי לוי (מועמד משותף לבית היהודי וכולנו) ובירוחם ניצחה טל אוחנה (מועמדת משותפת לבית היהודי וכולנו).