האם שמותיהם של הדר גולדין ואורון שאול יוכנסו לתפילת "יזכור"?

יוזמה חדשה הונחה לפתחו של הרב הראשי, הרב לאו, ולפיה יזכירו באי בתי הכנסת בתפילה על קרוביהם שנפטרו גם את שני החיילים השבויים בידי חמאס ועדיין לא הובאו לקבר ישראל. ליאור קצב: "לתפילת הרבים יש כוח"

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/09/18 13:56 כד באלול התשעח

האם שמותיהם של הדר גולדין ואורון שאול יוכנסו לתפילת "יזכור"?
תמונת ארכיון. הרב לאו בתפילה בכנרת, צילום: יח"צ

תפילת "יזכור" מוכרת מאוד למתפללי בתי הכנסת מעדות אשכנז, המזכירים במועדי ישראל את יקיריהם שהלכו לבית עולמם. יוזמה חדשה קראה לרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, לקרוא לציבור להוסיף לתפילה 2 שמות נוספים.

עו"ד ליאור קצב פנה בנושא לרב לאו וביקש ממנו להעלות למודעות הציבורית את שמותיהם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד בתפילה המיוחדת שתיאמר בחגי תשרי

 "ראש הממשלה בנימין נתניהו", כתב חבר הליכוד, "הודיע שהוא מתנה כל הסדר עם השבת הבנים לקבר ישראל. ראש הממשלה אף משקיע מאמצים אדירים גלויים וסמויים כדי לקדם מטרה זו ונמצא בקשר עם משפחות החיילים".

יוזכרו בתפילות יזכור? שאול וגולדין

יוזכרו בתפילות יזכור? שאול וגולדיןצילום: באדיבות המשפחות

לדבריו, "בצד מאמצי ראש הממשלה ומערכת הביטחון אני מאמין כי לתפילת הרבים יש כוח. כוחו של עם ישראל באחדות תפילתו וכבר בתפילות ראש בשנה ויום הכיפורים נכתב כי כוחה של התפילה להעביר את רוע הגזירה. עצם המחשבה כי שני חיילי צה"ל טרם הובאו לקבורה היא קשה מנשוא. גזירה קשה".

לסיום ציין שאין לו ספק "כי רבבות רבבות מעם ישראל הפוקדים את בתי הכנסת בחגי תשרי לתפילת 'יזכור', באם יוסיפו בתפילתם האישית את שמם של הדר ואורון, יהיה בכך כדי לסייע למאמצי ראש הממשלה להשיבם לקבר ישראל".