האם ח"כ מוטי יוגב בדרך לראשות בנימין?

סקרים מחמיאים מעלים כי במידה וחבר הכנסת מוטי יוגב, יתמודד על ראשות מועצת בנימין, הוא צפוי לנצח בבחירות. יוגב: "בכוונתי להתמודד ולזכות בע"ה במקום גבוה בפריימריז בבית היהודי"

חדשות כיפה מירב כהן 25/09/18 09:47 טז בתשרי התשעט

האם ח"כ מוטי יוגב בדרך לראשות בנימין?
ח"כ מוטי יוגב, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

סקרים שנערכו לאחרונה מראים כי לחבר הכנסת מוטי יוגב, סיכוי גבוה לנצח בבחירות המוניציפליות במועצה האזורית בנימין, לגבור על שלושת המתמודדים האחרים במירוץ. 

הבחירות לראשויות המקומיות צפויות להתקיים בעוד פחות מחודשיים, אולם שמות המתמודדים, הנזרקים לאוויר, ממשיכים להתאסף. במועצה האזורית בנימין ישנם שלושה מתמודדים מרכזיים: ישראל גנץ-סגן ראש המועצה האזורית מטה בנימין, שילה אדלר- מנכ"ל מועצת יש"ע ואפי שרון המשמש כיו"ר ועדת יישובים וחבר ועדת החינוך. ע"פ סקר שנערך לאחרונה בקרב מצביעי מועצה אזורית מטה בנימין, אילו הבחירות נערכו היום היה מנצח ישראל גנץ עם 60% תמיכה. שילה אדלר זוכה ל-29% ואילו אפי שרון ל-11%. 

בעקבות הסקרים המחמיאים, בימים האחרונים פעילים פוליטיים דוחקים ביוגב להתמודד לראשות המועצה. בנוסף קיימת חשיבות למפלגת 'הבית היהודי' שנציג של המפלגה, שרשם הצלחות משמעותיות בתפקידו כמחוקק, יעמוד בראש מועצה גדולה ביהודה ושומרון. 

מוטי יוגב טוען שאינו מתכוון להתמודד בבנימין אלא להמשיך בעשייה במישור הלאומי: "מעולם לא גנבתי דעתו של אדם, בוודאי שלא אגנוב ברגע האחרון את דעתם של המועמדים שהשקיעו את כל מאודם, מירצם וממונם במירוץ לראשות המועצה". יוגב המשיך להדגיש: "בכוונתי להתמודד ולזכות בע"ה במקום גבוה בפריימריז בבית היהודי, לקחת את ניסיוני וכוחותיי כפי שגם הוזכרו בכתבה, להמשך עשייה בכנסת ובממשלת ישראל"

לסיכום הוסיף יוגב: "בשנים האחרונות פעלתי והובלתי משימות לחיזוק הפריפריה בכלל והצפון בפרט, הבאת משפחות, חיזוק שרותי הבריאות ומיגון הצפון. פעלתי לחיזוק ההתיישבות ביו"ש, תיקצוב מיגון האוטובוסים הממוגנים, כיסוי סלולרי ותכניות אב לכבישים, מים, חשמל ועוד כמו כן פעלתי במשימות עליה וקליטה, רווחה, חינוך וביטחון.