האיחוד הלאומי: "המציאות בעזה מחייבת אותנו להכריע"

מזכ"ל המפלגה אמר כי יש "להפסיק לגמגם ולשתוק אל מול טרור שדות שרופים וטילים", וקרא להצטרף לדרישה הציבורית להשבת הבנים. פעילי המפלגה ישתתפו במפגן מחאה בגבול הרצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/18 14:21 טו בתמוז התשעח

האיחוד הלאומי: "המציאות בעזה מחייבת אותנו להכריע"
אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

מפלגת האיחוד הלאומי הצטרפה היום (ה') לדרישה הציבורית להגיע להכרעה ברצועת עזה, תוך דרישה נחרצת להשיב את הישראלים שמוחזקים בשבי חמאס. 

בשבועות האחרונים מתקיים מפגן תמיכה בימי שישי בצהריים באנדרטת החץ השחור. אזרחים ופעילים מכל הקשת הפוליטית מתייצבים לצד משפחות הבנים ותושבי העוטף בקריאה להפסיק את האדישות מול טרור השריפות והעפיפונים מעזה, לפעול להחזרת השקט בדרום ולהחזרת הבנים במהרה. כעת מצטרפים אליהם צעירי האיחוד הלאומי ומטה מאבק עוטף עזה של התנועה.

צעירי המפלגה ופעילים נוספים של המפלגה יגיעו מחר למפגן המחאה יחד עם תושבי העוטף והסביבה, וזו תהיה פעולה מחאתית ראשונה של מטה המאבק שאותו יובילו צעירי האיחוד הלאומי יחד עם תושבי העוטף.

מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר אמר לקראת המפגן: "בעזה צריך להכריע. אנו צריכים להפסיק לגמגם ולשתוק אל מול טרור שדות שרופים שמשתולל וטילים שמתחשק להם. המאבק להשבת הבנים הוא מאבק על הסולידריות הישראלית, ואנחנו מחויבים להשבתם".

עוד אמר: "אני קורא לכולם להצטרף למאבק למען השבת הבנים, זו חובתנו המוסרית. הטרור מבין נחישות וזה מה שמכריע אותו ראינו שכאשר ביום אחד האויב איבד 50 מחבלים אז השקט הסתיים מוקדם מהמתוכנן".