האזינו: שדרן בגלי ישראל מאיים על סמוטריץ'

שדר ברדיו גלי ישראל, יוסי דוידוב, נשא בתכניתו מונולוג בו איים על יו"ר האיחוד הלאומי על רקע המשא ומתן לאיחוד בימין; "תקשיב טוב, אם עד מחר בערב לא תתאחדו עם עצמה יהודית, אני אקדיש את כל כולי, נעשה הכל אבל הכל, כדי לזרוק אותך ללשכת האבטלה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 19/02/19 09:50 יד באדר א'

האזינו: שדרן בגלי ישראל מאיים על סמוטריץ'
ח"כ בצלאל סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

איום פומבי? שדרן הרדיו יוסי דוידוב מגלי ישראל, הקדיש בתכניתו אמש (ב') מונולוג של 3 דקות, בו איים על ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי, שאם מפלגתו ומפלגת הבית היהודי לא יתאחדו עם מפלגת עוצמה יהודית, "אקדיש את כל כולי, ולא רק אני, ועד הרגע שנסגרות הקלפיות נעשה הכל אבל הכל, כדי לזרוק אותך ללשכת האבטלה. גם במחיר שתעלה כאן ממשלת שמאל".

https://www.facebook.com/yossidavidovd/videos/2257287024332695/

דוידוב הדגיש שהוא אומר את הדברים על דעת עצמו, וכי הוא יודע שהוא עלול לשלם על כך את המחיר. הוא הוסיף כי הוא מפעיל עמוד פייסבוק של 300 אלף עוקבים, וכן יש לו "כלים רבים" ברשתות החברתיות, וחזר והדגיש כי יפעיל את כל הכלים שברשותו להילחם בסמוטריץ', אם זה לא יתאחד עם עוצמה יהודית. מנגד טרח להדגיש כי אם יהיה איחוד, הוא יעשה הכל "כדי שכמה שיותר אנשים יצביעו לרשימה המאוחדת".

"קראת לאלפי תגובות ברשת, שקראו לך לאיחוד עם עוצמה יהודית, פייק קמפיין", אמר דוידוב. "תקשיב טוב: אם עד מחר בערב, לא תתאחד אתה והרב רפי פרץ, עם עצמה יהודית, אני אקדיש את כל כולי, ולא רק אני, ועד הרגע שנסגרות הקלפיות, נעשה הכל אבל הכל, כדי לזרוק אותך ללשכת האבטלה, גם במחיר שתעלה כאן ממשלת שמאל. נעשה הכל כדי לזרוק אותך החוצה. כל בר דעת יודע שהכלים שיש לך ברשתות החברתיות לא שווים שום דבר".

דוידוב חזר והדגיש כי "אם עד מחר בערב לא תתאחדו עם עצמה יהודית, ובגללכם תעלה כאן ממשלת שמאל, אנחנו נעשה הכל כדי לזרוק אותך ללשכת האבטלה. זה המקל", ציין. והוסיף: "והגזר הוא, שאם כן תתאחדו עד מחר, אני מתחייב לעשות הכל ולהקדיש את כל כולי כדי שכמה שיותר אנשים יצביעו לרשימה המאוחדת".

בסביבת חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' העדיפו שלא להגיב. גם מרדיו גלי ישראל טרם נמסרה תגובה.