האזינו: באריאל או בחברון? העימות בין אופנהיימר לאלחנן גרונר

אופנהיימר וגרונר התעמתו בתכניתם של ינון מגל ורון קופמן היכן בוצע הפיגוע בו נהרגה פלסטינית בערב שבת. אופנהיימר: "לא תמצא מתנחלים על הקו הזה בשישי-שבת" גרונר: "אתה מביך את עצמך"

חדשות כיפה מירב כהן 14/10/18 11:35 ה בחשון התשעט

האזינו: באריאל או בחברון? העימות בין אופנהיימר לאלחנן גרונר
הותקף וקיבל גיבוי מימין. אפנהיימר, צילום: פלאש 90. יואב ארי דודקביץ

יריב אופנהיימר, מנכ"ל תנועת 'שלום עכשיו' לשעבר ועורך אתר 'הקול היהודי' אלחנן גרונר התעמתו בתכניתם של ינון מגל ורון קופמן ב-103 FM על החשד שיהודים הרגו את עאישה א־ראבי שנהרגה במכוניתה מיידוי אבנים בערב שבת. 

אופנהיימר טען "יש רק כמה שעות שבהן לא תמצא מתנחלים על הקו הזה וזה בשישי-שבת" והתכוון למקום מגוריה של א־ראבי באזור חברון. גרונר טען כי ה'פיגוע' לא ארע שם אלא באזור אריאל, שם יש תושבים רבים שאינם שומרים שבת ונוסעים בציר הזה גם בשישי בערב "אתה מביך את עצמך" והמשיך "מה הקשר בין צומת תפוח לחברון- תבדוק את הדברים לפני שאתה מדבר"

גרונר הביא הוכחה לדברים לחשבון הטוויטר שלו וקרא לאופנהיימר "צא מדי פעם מת"א. לא יזיק": 

https://twitter.com/elchangr/status/1051376716445306880

המנחים מתחו ביקורת על כך שאופנהיימר טוען שיהודים הרגו את הפלסטינית עוד לפני שהסתיימה החקירה. אופנהיימר הכריז "בעלה של הנרצחת מעיד שזה מה שראה" והתכוון לעדותו של הבעל ששמע עברית בזמן הפיגוע. גרונר השיב לו: "יהודים חוטפים אבנים יום יום ואתה לא פותח את הפה". לטענת  אופנהיימר "לא כל אבן הורגת" וגרונר נחרד "יהודים נרצחים פה" 

גרונר טוען שנבדקת אפשרות שהיה סכסוך בין בני הזוג, והאישה לא נרצחה מיידויי האבנים אלא מסיבה אחרת שנבחנת על ידי גורמי הביטחון. 

https://103fm.maariv.co.il/mediaEmbed.aspx?ZrqvnVq=HHEFII&c41t4nzVQ=FJF