דרמה במחנה הציוני: ציפי לבני סולקה מהמפלגה

טלטלה בשמאל. יו"ר העבודה אבי גבאי הודיע בישיבת הסיעה לציפי לבני: את לא חלק מהמחנה הציוני יותר, השותפות בינינו נגמרה. לבני: לא נגיב. צפו בדרמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/19 10:53 כד בטבת התשעט

דרמה במחנה הציוני: ציפי לבני סולקה מהמפלגה
כבר לא. גבאי ולבני, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מפץ גם בשמאל: יו"ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, אמר בישיבת הסיעה ליו"ר 'התנועה', ציפי לבני: "אנחנו נמשיך להילחם ולהיות מחוייבים לשינוי שעם ישראל רוצה. קיוויתי והאמנתי שהשינוי והשותפות החדשה יובילו לצמיחה שלנו, לחיבור של ממש, לפירגון הדדי. אבל הציבור חכם הוא רואה שזה לא מצב הדברים והתרחק. ציפי, אני מאחל לך הצלחה בבחירות, בכל מפלגה שבה תהיי".

לבני עצמה לא הגיבה ויצאה מהחדר בו התקיימה ישיבת הסיעה. מסביבתה נמסר: "לא נתייחס לדברי גבאי, גם לא לשאלה האם היא ידעה על כך קודם".

ח"כ שלי יחימוביץ' כתבה בתגובה: "הצעד שלאבי גבאי דרמטי, אמיץ ומנהיגותי. אי אפשר להתכחש לעובדות: אף שלבני אדם ראוי, ההסכם בינה ובין גבאי לא עבד. להיפך. הוא החליש אותנו, בעיקר כי היה ברור שהיא אינה מקבלת את מנהיגותו. למפלגת העבודה מסורת ואידיאולוגיה ברורים, ואני בטוחה שנצלח את המשבר ונצליח בבחירות הקרובות".

ח"כ איציק שמולי על המהלך של אבי גבאי: "כאשר מנסים לעשות את החיבור תוך כדי השארת יו"ר המפלגה בצד. למכור את מקומו בלי שהסכים לכך זה דבר לא מקובל".